آغاز نخستین نشست رسانه ای سازمان همکاری شانگهای در پکن

© Sputnik / Ministry of defence of the Russian Federation/Vadim Savitskii /  مراجعه به بانک تصاویر آغاز نخستین نشست رسانه ای سازمان همکاری شانگهای در پکن
آغاز نخستین نشست رسانه ای سازمان همکاری شانگهای در پکن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخستین نشست رسانه ای سازمان همکاری شانگهای در روز جمعه در پکن برگزار شد.

روسیه: سازمان همکاری شنگهای به یک سازمان جهانی مبدل شد - اسپوتنیک افغانستان
روسیه: سازمان همکاری شانگهای به یک سازمان جهانی مبدل شد
به گزارش اسپوتنیک، شی جین پینگ رهبر چین در پیام تهنیت اش خطاب به شرکت کنندگان گفت، که هدف این همایش مساعدت به مبادلات انسانی و همکاری بین کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای است و ابراز اطمینان می شود که همایش پکن به تقویت این سازمان کمک کرده و نقش مثبتی را ایفا خواهد نمود.

شی جین پینگ گفت: — "یک سال پیش من پیشنهاد برگزاری نخستین نشست رسانه ای سازمان همکاری شانگهای را برای ترویج مبادلات فرهنگی و همکاری بین کشورهای سازمان همکاری شانگهای داده بودم و من مطمئن هستم که این نشست به تقویت سازمان کمک خواهد کرد و نقش مثبت بازی خواهد کرد".

وی تاکید کرد، که رسانه ها به عنوان یک پل مهم همکاری و تعامل بین کشورهای سازمان همکاری شانگهای باید سعی کنند به بنیانگذار همکاری عملی و ترویج دوستی میان مردم تبدیل شوند.

رئیس جمهور چین گفت، چین به شدت از توسعه سازمان همکاری های شانگهای پشتیبانی می کند و آماده هرنوع همکاری با همه کشورها برای ایجاد یک جامعه منطقه ای نزدیک تر است.

این نشست زیر نام «پیشرفت روح شانگهای» توسط دفتر مطبوعاتی شورای دولتی جمهوری خلق چین برگزار شده، تا دوره جدیدی از همکاری رسانه ها را باز کند.

یادآوری می کنیم، که به نمایندگی از روسیه، روسای شبکه تلویزیونی «راشا تودی»، رادیو و تلویزیون دولتی روسیه و خبرگزاری اسپوتنیک در همایش پکن شرکت دارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала