دستور پاره کردن عکسهای مسی توسط فدراسیون فوتبال فلسطین

© AP Photo / Daniel Tejedorدستور پاره کردن عکسهای مسی توسط فدراسیون فوتبال فلسطین
دستور پاره کردن عکسهای مسی توسط فدراسیون فوتبال فلسطین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس فدراسیون فوتبال فلسطین در نطقی عجیب خطاب به امت اسلام گفت در صورتی که لیونل مسی در بازی دوستانه مقابل اسرائیل به میدان رفت، همگی عکس های او را پاره کنند.

به گزارش اسپوتنیک، جبرئل رجوب رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین در مصاحبه با رسانه ها خطاب به فدراسیون فوتبال آرژانتین مدعی شده این کشور باید بازی دوستانه این تیم با اسرائیل را که قرار است هفته آینده به تاریخ نهم جون در اراضی اشغالی بیت المقدس برگزار می شود لغو کند. او همچنین از لیونل مسی درخواست کرده در صورت برگزاری این بازی در اورشلیم در این بازی حاضر نشود و در حمایت از مردم فلسطین این بازی را بایکوت کند.
این در حالی است که نه تنها لیونل مسی بلکه تمام فوتبال آرژانتین، دعوت بنیامین نتانیاهو را برای دیدار در دفترش رد کرده اند و اعلام کردند حاضر نیستند با او دست بدهند و عکس یادگاری بیاندازند.
از این گذشته، سخنان افراطی رییس فدراسیون فوتبال فلسطین نیز در نوع خود جالب به نظر می رسد چرا که اگر دشمنی بین آنها و اسرائیل وجود دارد، چطور بازی فوتبال دوستانه بین جونان فلسطین و اسرائیل برگزار شد؟ چطور بازیکنان فوتبال فلسطینی در تیمهای اسرائیلی توپ می زنند؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала