استعفای رئیس جمهور فیلیپین بخاطر یک بوسه+ویدیو

© AFP 2023 / Manman Dejetoاستعفای رئیس جمهور فیلیپین بخاطر یک بوسه+ویدیو
استعفای رئیس جمهور فیلیپین بخاطر یک بوسه+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور فیلیپین با بوسیدن لب زن شوهر دار، برای کناره گیری از سمتش ابراز آمادگی کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Reuters، رودرویگو روآ دوترته، رئیس جمهور فیلیپین، با بوسیدن لب زن شوهردار، گفت که آماده است از مقامش استعفا کند.

رئيس جمهور فیلیپین رودریگو دوترتی - اسپوتنیک افغانستان
رئیس جمهور فلیپین زن نامحرم را در محضر عام بوسید+ویدیو

رئیس جمهور فیلیپین تصمیم گرفت در برابر اتهامات و رفتار نادرست توضیح دهد. او گفت این اتفاق که افتاد خالص یک " شو-بیزینس" برای سرگرم کردن کسانی که در جلسه در کوریای جنوبی حضور داشتند بود. رئیس جمهور پس از بازگذشت از سفر خود اضافه کرد "اگر زنان به اندازه کافی… فکر کنم اگر همه زنان تقاضا این را داشته باشند و برای استعفا من امضا جمع آوری کنند که من از مقامم استعفا کنم، من حاضرم که این پست را ترک کنم".
دورته همچنان خاطر نشان کرد که بوسیدن زنان سبک اوست او همچنان یادآور شد که در 22 سال که شهردار شهر داوائو، بود این کار را انجام داده است.
وی افزود: "در جریان مبارزات انتخاباتی روزهای شهرداری من تمام زنان را از لب می‌بوسیدم. در اصل این چیزی است که شما من را نمی‌شناسید".
دورته 73 ساله در دیدار با هموطنانش در کوریای جنوبی در روز 3 جون اعلام کرد که در بدل یک بوسه به یکی از شرکت کنندگان یک نخسه از کتاب "محراب اسرار: رابطه جنسی، سیاست و پول در کلیسای کاتولیک فیلیپین" را ارائه می‌دهد بعداً دو زن به صحنه آمدند یکی از این زن‌ها رئیس جمهور را از رویش بوسید و از سوی هم رئیس جمهور فیلیپین از زن دوم که در صحنه حاضر شده بود می‌خواست که از لب بوسه گیرد این زن لبخند می‌زند و خجالت می‌کشید اما سرانجام این زن موافقت کرد و رئیس جمهور از لب این زن شواهردار بوسه گرفت.

این که رئيس جمهور فیلیپین فکر می کند که گویا بوسیدن زن، مردم را سرگرم می‌سازد، این گویندگی از اخلاق او می‌کند که زن برای وی — چون سرگرمی است، ممکن هم برای نشان دادن قدرت اش در محضر دیگران باشد.
همه این ها نفرت انگیز است.
اما اکثریت فیلیپینی ها تمایل به سرزنش رئيس جمهور بخاطر بوسیدن زن در سئول را ندارند، اگر چه بسیاری از آنها می‌گویند که بهتر می‌بود اگر رئیس جمهور فلیپین گردن زن نا محرم را می‌بوسید
ریموند پاسکال، پدر دو فرزند گفته است که به نظر من، اگر زن خودش موافق باشد هیچ چیز وحشتناکی اتفاق نیفتاده است،. چنین به نظر می‌رسد که زن خودش پیشنهاد بوسیدن را نموده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала