وکیل ترامپ: خواهش رهبر کوریای شمالی برای برگزاری دیدار با ترامپ

© AP Photo / Ahn Young-joonوکیل ترامپ: خواهش رهبر کوریای شمالی برای برگزاری دیدار با ترامپ
وکیل ترامپ: خواهش رهبر کوریای شمالی برای برگزاری دیدار با ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودی جولیانی وکیل دونالد ترامپ گفته است که رهبر کوریای شمالی زانو زد و از طرف امریکا خواهش کرد تا با رئیس جمهور امریکا دیدار کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Bloomberg، ردوی جولیانی ولیل دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا در یک سخنرانی که در اسرائیل داشت گفته است که کیم جونگ اون، رئیس جمهور کوریای شمالی برای این که با رئیس جمهور امریکا دیدار کند زانو زد و از طرف امریکا خواست تا این جلسه برگزار شود.

کاخ سفید: ترامپ آماده دیدار با کیم جونگ اون است - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید: ترامپ آماده دیدار با کیم جونگ اون است

وی افزود: "کوریای شمالی معاون رئیس جمهور و مشاور امنیت ملی کشور ما را توهین کردند و آنها ما را با یک جنگ هسته‌ای که وعده داده بودند برنده می‌شوند تهدید کردند. پس از آن ما این دیدار و جلسه که باید برگزار می‌شد را لغو کردیم. بعداً رهبر کوریای شمالی زانو زد و دعا کرد تا این جلسه برگزار شود این دقیقاً وضعیت است که او را در آن قرار داد".
در اواخر ماه می دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا، طی نامه ای که برای رهبر کوریای شمالی ارسال کرد، اعلام نمود، با توجه به اقدامات "خصمانه" پیونگ یانگ نیازی به برگزاری جلسه وجود ندارد. در همین حال ترامپ گفت برای دیدار با رهبر کوریای شمالی در آینده آماده است.
کاخ سفید همچنین اعلام کرد که، جلسه گروهای آماده سازی برای دیدار رهبران امریکا و کوریای شمالی با شکست روبرو شده است. همانطور که در بیانیه کاخ سفید آمده است، تیم آماده سازی مقدمات دیدار رهبران کوریای شمالی و امریکا در سنگاپور در انتظار همکاران کوریایی بودند، اما آنها حضور نیافتند.
پس از گذشت چند روز، امریکا اعلام کرد که نشست رهبران امریکا و کوریای شمالی در تاریخ 12 جون در سنگاپور برگزار خواهد شد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала