امضا توافقنامه همکاری اسپوتنیک و انستیتوت صدا و سیمای کوبا

© Sputnikامضا توافقنامه همکاری اسپوتنیک و انستیتوت صدا و سیمای کوبا
امضا توافقنامه همکاری اسپوتنیک و انستیتوت صدا و سیمای کوبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خبرگزاری اسپوتنیک و رادیو اسپوتنیک با انستیتوت صدا و سیمای کوبا توافق کردند تا با یکدیگر همکاری کنند.

خبرنگار اسپوتنیک در شورش پاریس آسیب دید - اسپوتنیک افغانستان
خبرنگار اسپوتنیک در شورش پاریس آسیب دید
به گزارش اسپوتنیک، الیگ ویزمیتینوف رئیس رادیو اسپوتنیک در اروگوئه روز پنجشنبه سند همکاری دوجانبه را با انیلیو کاستیلو کوردیری مدیر عامل شرکت پخش رادیوی دولتی کوبا امضا کرد.

ویزمیتینوف گفت:- "برای ما، امضای این قرارداد یک گام مهم راهبردی در توسعه روابط با ساختار رسانه کوبا است و ما امیدواریم که که ما با هم قادر به انجام همکاری کامل شویم که این کار تاثیر مثبت در روابط بین کشورهای ما خواهد داشت".

او گفت:- "سهم خبرگزاری اسپوتنیک در حفاظت از میراث فرهنگی و تاریخی روسیه بسیار زیاد است."

در همین حال مدیر کل رادیو کوبانا گفت:- "امضای این توافقنامه بدون شک به عنوان یک سند همکاری مهم برای نزدیکی دو ملت بسیار مهم است و من باور دارم که توانایی تبادل اطلاعات، ترویج انتشار اطلاعات صادقانه درباره آنچه که در کوبا اتفاق می افتد، درمورد پیشرفت و چگونگی وضعیت در کشور ما بسیار مهم است".

یادآوری می کنیم، که خبرگزاری و رادیو اسپوتنیک یک مرکز تحلیلی چند رسانه ای در ده ها کشور جهان به بیش از 30 زبان جهان برنامه دارد.

همچنین انستیتوت رادیو و تلویزیون کوبا یک سازمان دولتی کوبا است که در زمینه پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی فعالیت دارد. این انستیتوت در سال 1962 میلادی تاسیس شده است و در حال حاضر عضو سازمان تلویزیون ایبری امریکا و عضو وابسته اتحادیه اروپایی است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала