ساعتیری کودک را از دیدن تمساح غافل ساخت+ ویدئو

© AP Photo / Desmond Boylanساعتیری کودک را از دیدن تمساح غافل ساخت+ ویدئو
ساعتیری کودک را از دیدن تمساح غافل ساخت+ ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کودکی هنگام ساعتیری با تمساح پلاستیکی، تمساح اصلی را ندید.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از WFTV ، در حومه شهر اورلاندو، "ایالت فلوریدای امریکا" یک تمساح بزرگ به کودکی که با یک تمساح بادی مصروف ساعتیری بود به آهستگی نزدیک شد.
"نیکول موجیکا" هنگامی که پسرشش ساله اش با یک تمساح پلاستیکی " اسباب بازی" در حویلی خانه شان مصروف ساعتیری است ویدیویی را در فیسبوک منتشر نمود. در عکسهایی که در فیس بوک منتشر شد، دیده می شود که پشت چوکی یک خزنده پنهان است. او فقط پس ازفلمبرداری متوجه این وضعیت شد. هیچکدام از حاضرین در این ویدئوصدمه ندیدند. 


این خانم امریکایی می گوید که وی هرگزفرزندانش را تا زمانی که ماحول خانه خود را چک نکند، اجازه بیرون رفتن از خانه را نمی دهد، اما اواین بار نتوانست تمساح را مشاهده کند. او گفت" زمانی که من متوجه شدم چوکی از جایش تکان خورد، تمساح را مشاهده کردم که به پسرم نزدیک شد — تمساح های این مناطق بیشتر اوقات از انسانها هراس دارند ، اما این تمساح نترسیده بود."
متخصص تمساح "دنی آردلاری " از پارک تفریحی " گاترلند" می گوید: در ماه می، فصل جفت گیری تمساح های که در فلوریدا زندگی می کنند، آغاز می شود. که تا ماه جون ادامه دارد، پس از آن خزندگان شروع به ساخت لانه ها می کنند.
در طول این دوره، آنها فعال تر هستند، بنابراین اغلب دیده می شوند:"شما می توانید آنها را در حوض ها و در زیر موتر پیدا کنید. این زمان سال است وقتی است که آنها اغلب حرکت می کنند. تمساح سه پا حتا در مقابل در ورودی یک خانه شخصی جایگزین شده بود که در نتیجه ساکنان خانه نمی توانستند از منزل شان بیرون شوند." متخصص گفت، هنگام شب شمار زیاد از تمساح ها اینجا گشت و گذار می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала