پوتین در باره موفقیت مبارزه علیه تروریسم در سوریه توضیح داد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین در باره موفقیت مبارزه علیه تروریسم در سوریه توضیح داد
پوتین در باره موفقیت مبارزه علیه تروریسم در سوریه توضیح داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در سخنرانی خود در اجلاس شانگهای در چین، در باره این‌که که چگونه موفقیت در مبارزه علیه تروریسم در سوریه بدست آمد توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در سخنرانی خود در اجلاس شانگهای در چین، در باره این‌که چطور ممکن بود برای دستیابی به موفقیت در مبارزه علیه تروریستم در سوریه غلبه کرد خاطر نشان ساخت.

پوتین خواستار توجه به مبارزه علیه تروریسم در افغانستان شد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین خواستار توجه به مبارزه علیه تروریسم در افغانستان شد

ولادیمیر پوتین گفت: "با تشکر از اقدامات هماهنگ روسیه، دولت سوریه، ایران، ترکیه و شرکای دیگر، از جمله قزاقستان موافق شدیم تا حد زیادی فعالیت‌های تروریستی را در این کشور سرکوب کینم".
وی همچنان تاکید کرد که در حال حاضر دولت سوریه قلمرو خود را که در آن 90درصد جمعیت این کشور در آن زندگی می‌کنند تحت کنترول دارد.
پوتین گفت: "دمشق به دنبال پیروی توافق‌های که در کنگره گفتگوی ملی سوریه در ماه جنوری که در سوچی انجام شده است می‌باشد. رئیس جمهور روسیه همچنان اشاره کره که مقامات سوریه یک پیشنهاد برای عضویت یک قانون اساسی جدید را ترتیب و به اعضای کمیته قانون اساسی ارائه کرده اند.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، همچنان در باره وضعیت فعلی در افغانستان صحبت کرده و گفته است که در افغانستان مبارزه با تروریسم نیاز به توجه ویژه دارد و باید افغانستان را در مبارزه با تروریسم کمک کرد و در مبارزه با تروریسم با همکاران خود قبلاً صحبت کرده بودیم موافق استم.
ولادیمیر پوتین می‌گوید: "وضعیت در افغانستان به توجه خاصی نیاز دارد من با همکارانم که قبلاً در این مورد صحبت کردیم موافقم، مهم این است که به طور مشترک با کشورها در مقابله با تروریسم و گروه‌های جنایت پیشه با افغانستان همکاری کرده و همچنان برای جلوگیری از تولید و قاچاق مواد مخدر به افغانستان کمک کنیم تا بتوانیم از ترانزیت مواد مخدر جلوگیری و این ترانزیت را متوقف کنیم البته باید به روند آشتی ملی، بهبود اقتصاد کشور و امنیت و ثبات به افغانستان کمک و همکاری کنیم".
یادآوری می‌کنیم که نشست دو روزه سران سازمان همکاری‌های شانگهای در روز 9 تا 10 جون در شهر ساحلی چینگ‌دائو برگزار می‌شود براساس نتایج این نشست حدود 20 اسناد مشترک تصویب می‌شود و یکی از اصلی ترین آنها اعلامیه چینگ‌دائو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала