بیست میلیون دالر هزینه نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون

© REUTERS / Tyrone Siuبیست میلیون دالر هزینه نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون
بیست میلیون دالر هزینه نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نخست وزیر سنگاپور گفت صورتحساب میزبانی از نشست تاریخی رهبران امریکا و کوریای شمالی در این کشور به حدود 20 میلیون دالر می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Straits Times ، لی هسینگ لونگ، نخست وزیر سنگاپور گفت: این هزینه‌ای است که ما مایل به پرداختش استیم و هزینه‌های امنیتی نیمی از این رقم را به خود اختصاص می‌دهد.

رهبر کوریای شمالی وارد سنگاپور شد/ تدابیر امنیتی بی‌سابقه برای حفاظت از اون+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
رهبر کوریای شمالی وارد سنگاپور شد/ تدابیر امنیتی بی‌سابقه برای حفاظت از "اون"+ویدیو

این نشست قرار است روز سه‌شنبه میان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برگزار شود و به گفته نخست وزیر سنگاپور پتانسیل آن را دارد که تحولات شبه جزیره کوریا را در یک مسیر جدید قرار دهد.
وی افزود: از نقطه نظر ما این مهم است که این نشست اتفاق بیفتد و این نشست تحولات را در یک مسیر جدید قرار خواهد داد که منجر به امنیت و ثبات منطقه خواهد شد.
قرار است این نشست در هتل کاپلا سنگاپور برگزار شود.
او گفت: این نشست یک عملیات بسیار مهم در پشت خود دارد که علت‌اش ابعاد آن، تعداد خبرنگاران پوشش دهنده آن و سطح تدابیر امنیتی لازم برای آن است.
وی تاکید کرد: افسران کار خوبی انجام دادند چراکه شرایط بسیار فشرده بود و دو هفته پیش تایید شد که قرار است این نشست برگزار شود.

در 12 جون در سنگاپور، اولین جلسه سران ایالات متحده امریکا و کوریای شمالی برگزار می‌شود که در آن نشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی دیدار خواهند کرد اطراف و منتطقه که هوتل کاپلا، جای که رهبر کوریای شمالی متوقف شده است اقدامات امنیتی بیشتری صورت گرفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала