ترامپ و اون چاشت چه می‌خورند؟ + ویدئو

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ و اون چاشت چه می‌خورند؟
ترامپ و اون چاشت چه می‌خورند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دیدار مقام‌های امریکا و کوریای ‌شمالی و در رأس آن‌ها دونالد ترامپ و کیم جونگ اون طی ساعات آتی در حالی به پایان می‌رسد که طرفین برای اولین بار قرار است با یکدیگر غذا بخورند.

به گزارش اسپوتنیک، ضیافت رسمی دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری امریکا و کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی ساعت 11:30۰ به وقت محلی در سنگاپور برگزار می گردد و غذاهای موجود در این برنامه شامل انواع غذا های غربی و کوریایی می‌شود.
رهبران دو کشور و همراهانشان می‌توانند برای استارتر از میان کوکتل میگو با سالاد آواکادو، کرابوی انبه سبز یا اویسئون، نوعی غذای کوریایی متشکل از سبزیجات بخارپز انتخاب کنند. 

غذای اصلی قبرغه گوساله، گوشت خوک شیرین شده ، انواع سبزیجات با برنج سرخ شده، ماهی با سوس سویا و تربچه سرو می شود.
همچنین کولچه میوه دار"" تارت" شکلات تلخ یا آیس کریم وانیلی و کیک آماده شده بر اساس نسخه فرانسوی، به عنوان دسر سرو خواهد شد.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی دیدار کرد.این دیدار در جایی غیر از خاک امریکا و در کشور سنگاپور انجام شد. رئیس جمهور امریکا در حضور خبرنگاران از دیدار با رهبر کوریای شمالی ابراز خرسندی کرد.
دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در حالی برگزار می‌شود که پیشتر دولت امریکا اعلام کرده بود هرگز کوریای شمالیِ دارای سلاح هسته‌ای را نخواهد پذیرفت.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала