سرنوشت ناگوار چهار کودگ گروگان گرفته‌شده در اورلاندوی امریکا

© REUTERS / Brian Frankسرنوشت ناگوار چهار کودگ گروگان گرفته‌شده در اورلاندوی امریکا
سرنوشت ناگوار چهار کودگ گروگان گرفته‌شده در اورلاندوی امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شهر اورلاندو (ایالت فلوریدای، امریکا) یک مرد چهار کودک را به گروگان گرفته بود که پس از گذشت یک شبانه روز، پولیس اجساد کودکان و فرد گروگان‌گیر را پیدا کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Orlando Sentinel، قربانیان این حادثه کودکان یک، شش، ده و یازده ساله می‌باشند. احتمال می‌رود که دو تن از این کودکان اطفال مرد گروگان‌گیر بوده اند، این فرد خودش را در داخل تشناب با فیر مرمی، به قتل رسانیده است.

این حادثه زمانی رخ داد که دوست‌دختر این مرد پس از تماس با پولیس از خشونت خانوادگی خبر داد. هری وین لیندسی، مردی که اخیراً پس از سپری نمودن مدت حبس به خاطر انجام چندین جرم، از زندان رها شده بود، بالای افسران پولیس آتش گشود و یکتن از آنها را زخمی ساخت.

دیروز (دوشنبه، ۱۱ جون) رسانه‌های امریکایی از گروگان‌گیری در ساختمانی در اورلاندو، خبر داده بودند.
گزارش شده بود که مرد مهاجم پس از تیراندازی و زخمی کردن یک افسر پولیس، چهار کودک را گروگان گرفته است.
سخنگوی پلیس منطقه با تایید این خبر، به رسانه‌ها گفت این حادثه ساعت ۱۱ شب شنبه (به وقت محلی) رخ داده و در حال حاضر مهاجم به همراه چهار کودک یک، هفت، 10 و 12 ساله، خود را در ساختمان حبس کرده است.
سخنگوی پولیس این شهر گفته بود که افسران پولیس ابتدا به دلیل دریافت گزارشی مبنی بر بروز یک نزاع خانوادگی در این ساختمان به منطقه اعزام شده بود که سپس منجر به درگیری مسلحانه و گروگان‌گیری شد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала