اسراییل مرتکب جنایات جنگی شد

© Sputnik / Ahmed Abed /  مراجعه به بانک تصاویر اسراییل مرتکب جنایات جنگی شد
اسراییل مرتکب جنایات جنگی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان دیده بان حقوق بشر اذعان می کند که پاسخ اسرائیل به شورش ها در مرز با نوار غزه در ماه گذشته نه تنها استفاده از قدرت بیش از حد، بلکه یک جنایات جنگی می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان دیدبان حقوق بشر روز چهارشنبه در گزارشی اعلام کرد: استفاده مکرر نظامیان اسرائیل از قدرت کشنده در باریکه غزه در مقابل معترضان فلسطینی جنایت جنگی است.
در گزارش این سازمان آمده است: استفاده از زور و ابزارهای کشنده بدون وجود تهدیدی که جان اسرائیلی ها را به خطر بیاندازد، منجر به کشته و یا زخمی شدن شدن شمار زیادی از فلسطینی ها شده است.
دیدبان حقوق بشر تأکید کرد: جامعه جهانی باید این وضع را که طی آن اسرائیل با ارائه گزارش هایی در تلاش برای توجیه اقدامات نظامیان خود است و امریکا نیز با استفاده از وتو، امکان مجازات اسرائیل را سلب می کند، به پایان برساند.
بنابر اعلام دیدبان حقوق بشر، کویت پیشنهادی به مجمع عمومی سازمان ملل متحد داده که طی آن اقدام اسرائیل در استفاده از گلوله جنگی علیه معترضان در باریکه غزه محکوم می شود.
قرار است، نشست مجمع عمومی سازمان ملل امروز برای بررسی این طرح کویت برگزار و طی آن از جامعه جهانی خواسته شود تا حمایت لازم را با برای شهروندان فلسطینی فراهم کنند.

حملات هوائی اسرائیل به مناطقی در نوار غزه - اسپوتنیک افغانستان
حملات هوائی اسرائیل به مناطقی در نوار غزه

نظامیان اسرائیل از 30 مارچ 2018 (روز زمین) تاکنون، 127 فلسطینی را در جریان راهپیمایی «حق بازگشت» در مناطق مرزی باریکه غزه به ضرب گلوله‌ شهید کرده اند.

حملات اسرائیل علیه فلسطینیان در حالی شدت گرفته است که این رژیم از حمایت همه جانبه امریکا و متحدان غربی آن برخوردار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала