دونالد ترامپ تولد 72 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد

© AP Photo / Evan Vucciدونالد ترامپ تولد 72 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد
دونالد ترامپ تولد 72 سالگی‌اش را جشن می‌گیرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، روز پنجشنبه را به خاطر تجلیل از سالروز‌اش رخصتی گرفت و این موضوع در فهرست برنامه روزانه کاخ سفید اعلام شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در فهرست برنامه روزانه کاری کاخ سفید نوشته شده است: "هیچ رویدادهای عمومی با رئیس جمهور برنامه ریزی نشده است". وی روز چهارشنبه استراحت کرد و صبح وقت از سنگاپور به مقصد امریکا پرواز کرد، جای که ترامپ با رهبر کوریای شمالی ملاقات کرد.

ترامپ نامزد جایزه صلح نوبل شد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ نامزد جایزه صلح نوبل شد

امروز پنجشنبه تاریخ 14 جون، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، 72 ساله می‌شود. او یکی از مسن‌ترین تا به حال رئیس‌جمهور از ایالات متحده امریکا انتخاب شده است. وی در زمان انتخابات ریاست جمهور امریکا 70 ساله بود. وی امروز 14 جون دومین سال روز تولد خود را به عنوان رئیس‌جمهور امریکا تجلیل می‌کند.
دونالد ترامپ در 14 جون سال 1946میلادی در نیویورک تولد شده است و چهل‌و پنجمین رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا است وی پیش از ورود به سیاست تجار و یک چهره تلویزیونی بود.
کاخ سفید گزارش داده است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا قصد دارد سال روز تولداش را جشن بگیرد.

یادآوری می‌کنیم که دونالد ترامپ در انتخابات سراسری 8 نوامبر سال 2016 به طرز غافلگیرکننده‌ای بر هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات پیروز شد. دونالد ترامپ با 70 سال سن ثروتمندترین و مسن‌ترین کسی شد که ریاست جمهوری را شروع کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала