لحن خشونت بار ترامپ با رهبران G7

© AP Photo / Jesco Denzelلحن خشونت بار ترامپ با رهبران G7
لحن خشونت بار ترامپ با رهبران G7 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در نشست گروه G7 با شمار زیادی از رهبران جهان با لحن تند و دور از نزاکت، صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه The Wall Street Journal دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده در گردهمایی "گروه هفت" در کانادا چندین بار رئيس کميسيون اروپا "ژان کلود یونکر را " قاتل بی رحم" نامید و خطاب به امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه گفت: همه تروریستان در پاریس بود و باش دارند.

ترامپ در حضور همه، یونکر را به جریمه های که اتحادیه اروپا برای تولید کنندگان امریکایی اعمال نموده اند، به " قتل و "کشتار" متهم کرد.
در جریان بحث، گفتگو های درباره روش های مبارزه با تروریسم، و نابود سازی پایه افراط گرایی در پایتخت فرانسه مطرح شد، که ترامپ ابراز داشت" ماکرون به همین دلیل با وضعیت از نزدیک آشنا است".

همچنین نخست وزیر جاپان نیز از کنایه گویی ترامپ گوشه نماند. در مورد بحران مهاجرت در اروپا، ترامپ گفت که برای توکیو این مشکل نا آشنا است، اما او می تواند 25 میلیون مکسیکویی را ارسال کند "و شما " نخست وزیر جاپان" خیلی زود پست خود را از دست خواهید داد".

ترامپ بلافاصله پس از پایان اجلاس سران، در توییتر خود نوشت: پس از اظهارات " دروغین" نخست وزیر کانداد، جاستین ترودو در کنفرانس مطبوعاتی، وی دستور داده است که ایالات متحده امریکا اطلاعیه نهایی امضا نکند.

در حاشیه این نشست،جنجال دست ندادن ترامپ و مرکل و بی پاسخ گذاشتن درخواست مرکل از سوی ترامپ نیز از سوی رسانه ها بدون توجه باقی نماند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала