تصمیم کیم کارداشیان برای نامزدی پست ریاست جمهوری امریکا+ویدیو

© AP Photo / Chris Pizzello/Invision/AP, Fileتصمیم کیم کارداشیان برای نامزدی پست ریاست جمهوری امریکا
تصمیم کیم کارداشیان برای نامزدی پست ریاست جمهوری امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیم کارداشیان، مدل و بازیگر مشهور امریکایی اعلام کرده است که قصد دارد وارد سیاست شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CNN، این بازیگر و مدل مشهور امریکایی در مصاحبۀ که با شبکه (سی‌ان‌ان) داشت گفته است که قصد دارد وارد سیاست شود به گفته این مدل امریکایی به موفق به انجام عفو یک زن آفریقایی امریکایی که 63 سال عمر دارد به نام الیس جانسون را بدست آورد. این زن 63 ساله آفریقایی امریکایی به خاطر حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده بود. کارداشیان گفت: "اگر افراد بیشتر احساسات شخصی خود را کنار گذشته و در مورد مسائل مهم‌تر اقدام کنند آن زمان کارهای بیشتری می‌توان انجام داد".

درخواست کیم کارداشیان از ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
درخواست کیم کارداشیان از ترامپ

این بازیگر امریکایی در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد این‌که آیا شما کدام زمانی قصد دارید برای مقام ریاست جمهوری امریکا رقابت کنید؟، کارداشیان در جواب به این سوال گفته است که هیچ وقت بناید گفت هیچ وقت اما این به معنی نیست که من حالا روی این موضوع فکر و یا کار می‌کنم.

پیش از این گزارش شد که به تاریخ 6 جون سال روان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، به درخواست کیم کارداشیان مجازات زندانی زنی 63 ساله آفریقایی که به خاطر حمل مواد مخدر به حبس ابد محکوم شده بود کاهش داد.

این مدل و بازیگر امریکایی در اکتبر سال 2017 هنگامی که از سرنوشت این زن آفریقایی در توییتر مطلع شد به دنبال عفو جان او شد در آن زمان الیس جانسون 21 سال را در زندان سپری کرده بود و حال این زن دارای نبیره می‌باشد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала