انزجار "ملانیا ترامپ" از سیاست‌های مهاجرتی همسرش

© AFP 2023 / Saul Loebانزجار "ملانیا ترامپ" از سیاست‌های مهاجرتی همسرش
انزجار ملانیا ترامپ از سیاست‌های مهاجرتی همسرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بانوی اول کاخ سفید از سیاست مهاجرتی همسر خود که باعث جدایی کودکان از خانواده های خود می شود، ابراز انزجار کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی "ملانیا ترامپ" بانوی اول کاخ سفید و همسر رئیس جمهور امریکا روز یکشنبه از سیاست مهاجرتی «دونالد ترامپ» که باعث جدایی میان اعضای خانواده مهاجرینی می شود که بطور غیرقانونی از مرز مکسیکو- آمریکا عبور کرده اند، ابراز انزجار کرد.
«استفانی گریشام» مدیر ارتباطات بانوی اول کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد: "خانم ترامپ از اینکه ببیند کودکان از خانواده اشان جدا می شوند، بیزار است و امیدوار است که هر دو حزب (دموکرات و جمهوریخواه) در نهایت با همراهی یکدیگر به یک اصلاحیه مهاجرتی موفق دست یابند. او بر این باور است که ما باید کشوری داشته باشیم که از تمام قوانین تبعیت می کند، اما همچنین باید در کشوری زندگی کنیم که با شور و احساس اداره می شود."
گفتنی است که پس از اعلام سیاست «تحمل صفر» برای مهاجران غیرقانونی، بحث و مناظره بر سر سیاست مهاجرتی طی هفته های اخیر شدت یافته است.
با وضع و اِعمال این قانون مهاجرتی، اعضای خانواده هایی که به طور دسته جمعی و غیرقانونی از مرز مشترک آمریکا- مکسیکو وارد خاک امریکا می شوند، در برخی موارد از یکدیگر جدا می شوند!
بنا بر سیاست تازه دولت ترامپ، اشخاصی که به طورغیر قانونی از مرز مکسیکو وارد خاک امریکا بشوند دستگیر و تحت پیگرد قضایی کیفری قرار می گیرند و فرزندان آنها به مراکز اسکان موقت فرستاده می شوند.
بنابر بر آمار رسمی دولت امریکا، تا به حال حداقل دو هزار کودک که به همراه والدین‌شان به طور غیرمجاز وارد خاک امریکا شده بودند جدا و در مراکز موقت اسکان یافته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала