شهرت ترامپ به رقم رکوردی رسید

© REUTERS / Kevin Lim/The Straits Timesشهرت ترامپ به رقم رکوردی رسید
شهرت ترامپ به رقم رکوردی رسید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رتبه ترامپ از آغاز زمان دوره ریاست جمهوری وی به رقم رکوردی رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آژانس Gallup pollحدود 45 درصد مردم امریکا از سیاست دونالد ترامپ حمایت می کنند.
براساس نظرسنجی آژانس مذکور، این رقم بلند ترین سطح ، از زمان آغاز کار ترامپ به عنوان رئیس جمهور این کشور را نشان می دهد.
90 در صد جمهوریخواهان تا 90 از سیاست های او حمایت می کنند. لازم به ذکر است که بعید به نظر می رسد که ترامپ بتواند از حمایت زیاد در بین دمکرات ها برخوردار شود.
این نظرسنجی از 11تاریخ تا 17 ماه جون از طریق تلفن انجام شد. و 1511 نفر در آن شرکت کردند. قبلا جون زوگبی جامعه شناس معروف امریکایی اعلام کرده بود که نیمی از امریکایی ها از سیاست اقتصادی ترامپ حمایت می کنند و بیش از 40 درصد شهروندان ایالات متحده از سیاست خارجی رئیس جمهور آمریکارا تایید می کنند.
در همین حال نتایج سال گذشته نظرسنجی موسسه گالوپ نشان داده بود که پس از ناتوانی دونالد ترامپ — رئیس جمهور امریکا — در تصویب یک قانون بیمه خدمات درمانی جدید در کنگره، سطح محبوبیت وی در میان امریکایی‌ها را کاهش داد.
سال گذشته مدیر گالوپ خاطر نشان کرد ترامپ در جایگاهی پایین‌تر از باراک اوباما — رئیس جمهور سابق امریکا — و بیل کلینتون — رئیس جمهور اسبق این کشور — قرار گرفت. پایین‌ترین سطح محبوبیت باراک اوباما 38 درصد، و پایین‌ترین سطح آن برای کلینتون 37 درصد بوده است. با این‌حال، پایین‌ترین سطح حمایت مردمی از جرج بوش — رئیس جمهور اسبق امریکا — 25 درصد اعلام شده بود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала