ترامپ من به رهبر کوریای شمالی باور دارم

© REUTERS / Kevin Lim/The Straits Timesترامپ من به رهبر کوریای شمالی باور دارم
ترامپ من به رهبر کوریای شمالی باور دارم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا یک‌بار دیگر گفته است که به رهبر کوریای شمالی اعتماد دارد و روابط بسیار خوب بین آنها ایجاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، در مصاحبه که با TBN داشت، به پاسخ به سوالی که آیا به کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی باور دارد گفت: "بلی من فکر می‌کنم که روابط بسیار خوبی بین ما ایجاد شده است و من به کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی اعتماد دارم".

ترامپ عکس‌های کیم جونگ اون را جای ماکرون گذاشت+عکس - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ عکس‌های کیم جونگ اون را جای ماکرون گذاشت+عکس

ترامپ اضافه کرد: "من معتقدم که رهبر کوریای شمالی برای کشورش، خانواده‌اش و همچنان برای خودش می‌خواهد کار درستی انجام دهد".

یادآوری می‌کنیم که 12جون در دیدار سنگاپور،دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور امریکا و کیم جونگ اون؛ رهبر کوریای شمالی پس از چندین ساعت مذاکره یک سند توافق امضاء کردند.
ترامپ پیش از امضای این توافق گفت: تصور می‌کنم تمام روابط ما با کوریای شمالی و شبه جزیره کوریا بسیار متفاوت از گذشته خواهد بود. ما در حال ایجاد یک ارتباط ویژه هستیم. مردم بسیار تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.
وی افزود: انتظار داریم روند خلع سلاح به زودی آغاز شود. سندی که امضا کردیم بسیار جامع است.
براساس این سند امضا شده ایالات متحده امریکا متعهد شده است تا تضمین‌های امنیتی را برای کوریای شمالی فراهم کند، و پیونگ یانگ تعهد خود را مبنی بر تکمیل ساختن خلع سلاح‌های شبه جزیره کوریا را تایید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала