علت بیرون کردن سخنگوی ترامپ از رستورانت معلوم شد

© REUTERS / Jonathan Ernstعلت بیرون کردن سخنگوی ترامپ از رستورانت معلوم شد
علت بیرون کردن سخنگوی ترامپ از رستورانت معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صاحب رستورانتی در ایالت ویرجینیا که سخنگوی رسمی کاخ سفید را از رستورانت بیرون کرده بود علت این کاراش را توضیح داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Washington Post، صاحب رستورانتی در ایالت ویرجینیا ایالات متحده امریکا علت بیرون کردن سارا سندرز، سخنگوی مطبوعاتی رئیس‌جمهور امریکا را از رستورانت خود توضیح داده می‌گوید: "این رفتار من در مقابل سارا سندرز به خاطر سیاست دونالد ترامپ علیه اقلیت‌های جنسی است.
پیش از این سندرز در صفحه توییتر خود نوشته کرده بود که در یکی از رستورانت‌های لکسینگتون به خاطر این‌که او با رئیس‌جمهور امریکا کاری می‌کند از رستورانت بیرونش کرده اند.

به اساس این نشریه، چندین کارکنان این رستورانت همجنسگرا استند، صاحب این رستورانت تصمیم گرفت که سخنگوی کاخ سفید را به خاطر نارضایتی کارکنانش از ممنوعیت خدمت در ارتش برای همجنسگراها توسط ترامپ مطرح شده، بیرون کند.

در پایان ماه مارچ، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا، تفهیم‌نامه را که ممکن است در ارتش امریکا افراد همجنسگرا به هیچ سطحی حق خدمت در ارتش را ندارند امضا کرد. تصمیم به لغو این یادداشت (تفهیم‌نامه) در زمان ریاست جمهوری بارک اوباما گرفته شد اما اجرای این تفهیم‌نامه تا اول ماه جولای سال 2017میلادی به تعویق افتاد. همچنان وزیر دفاع امریکا در از اول ماه جولای سال 2017 این تفهیم‌نامه (ممنوعیت افراد همجنسگرا در ارتش امریکا) را به مدت شش ماه تمدید کرد.
یادآوری می‌کنیم که براساس برآوردهای مختلف در ارتش ایالات متحده امریکا از 1.3هزار تا 6هزار افراد همجنسگرا وجود دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала