تاریخ و محل ملاقات پوتین و ترامپ اعلام شد

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر تاریخ و محل ملاقات پوتین و ترامپ اعلام شد
تاریخ و محل ملاقات پوتین و ترامپ اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک روزنامه اتریشی با اشاره به اینکه محل ملاقات روسای جمهور روسیه و امریکا شهر وین می‌باشد، تاریخ ملاقات این دو رهبر را اعلام نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، بزرگترین روزنامه اتریشی Kronen Zeitung نوشته است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا به تاریخ ۱۵ جولای در شهر وین باهم دیدار می‌کنند.

براساس اطلاعات این روزنامه، چند روز قبل دیپلومات‌های روسی و امریکایی جهت بحث روی جزئیات دیدار رهبران دو کشور به شهر وین آمدند.

علاوه بر این گروه‌های امنیتی ویژه نیز به پایتخت اتریش خواهند آمد.

دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفته است که کرملین هنوز آماده ارائه اطلاعات درمورد دیدار پوتین و ترامپ نیست، و در صورت آمادگی خبر داده خواهد شد.

به تاریخ ۱۵ جولای مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال در مسکو برگزار خواهد شد. تاهنوز معلوم نیست که آیا رئیس جمهور روسیه در این مراسم حضور خواهد داشت یا نه.

قرار است در روزهای آینده جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا به مسکو سفر نماید. به باور مایک پومپئو، وزیر خارجه امریکا، پس از سفر مشاور امنیت ملی ترامپ به مسکو، ملاقات روسای جمهور دو کشور برگزار خواهد شد.

قبل از این منابع مختلف، تاریخ‌های مختلف دیدار روسای جمهور روسیه و امریکا را اعلام نموده بودند، که منجمله از تاریخ‌های ۱۱ و ۱۳ جولای نیز یاد شده بود، اما مقامات کرملین اعلام نمودند که رئیس جمهور روسیه تصمیم ندارد قبل از نشست ناتو که به تاریخ ۱۱-۱۲ جولای در بروکسل، با ترامپ دیدار کند.

قبل از این ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ در جولای سال ۲۰۱۷ در نشست "گروه بیست" در هامبورگ آلمان باهم ملاقات نموده بودند. آنزمان مذاکرات سران دو کشور بیش از دو ساعت طول کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала