روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است

© Sputnik / Ildus Gilyazutdinovروسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است
روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کارشناس میگوید، این سلاح است که قدرت آن معادل 160 بمب هستوی می باشد. طبق اطلاعات رسانه ها، روسیه چندی قبل سلاح مرگبار به نمایش گذاشت که امریکا را وحشت زده ساخته است. پس صحبت راجع به کدام سلاح مطرح بحث می باشد؟

کارشناس به نشریه «IFING.COM» چین خبر داد که تحت البحری های پروژه 955 «بوریی» روسیه پرتاب همزمان چهار راکت بالیستیکی «بولاوا» انجام داده است. قدرت مجموعی این پرتاب پاسخ روسیه به افزایش تعداد نیروهای امریکا در اروپای شرقی بود. بعد از آنکه روسیه سلاح نو خود را به نمایش گذاشت، امریکایان وحشت زده شدند و تمام شب خواب رفته نمی توانستند.

«بوریی» — تحت البحری نو اتمی روسیه است. نسل جدید تحت البحری ها از تحت البحری های قبلی با کم صدا بدون و مشخصات پیشرفته فرق میشوند. بوریی — این تحت البحری  عظیم است: طول آن 170 متر و حجم آن از 20 هزار تن آب تجاوز میکند. به علت اینکه این تحت البحری با خصوصیت بی صدا بودن فرق میشود، برای نیروهای ضد تحت البحری ها کشف آن دشوار خواهد بود. و این بدان معنی است که تحت البحری هرچه بیشتر آسیب ناپذیر خواهد بود. «بوریی» نظر به مشخصات خود از تحت البحری های نوع «اوهایو» امریکایی برتری دارد.

© AP Photo / U.S. Navy/ Mass Communication Specialist 2nd Class Jermaine Rallifordروسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است
روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است - اسپوتنیک افغانستان
روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است

تحت البحری نو اتمی روسیه قدرت زیاد آتشی دارد و سلاح عمده راکتی تحت البحری نو اتمی روسیه — 16 راکت قاره پیمای بالیستیکی R-30 «بولاوا» می باشد. این بهترین وسیله ترساندن دشمن است. برعلاوه این، در بخش عمده تحت البحری 12 دستگاه اژدر وجود دارد که برای پرتاب اژدرها و راکت های ضد کشتی استفاده شده میتوانند. در نتیجه این، تحت البحری از قدرت شایسته آتشی ضد کشتی ها برخوردارا می باشد. به منظور جلوگیری از تعقیب طیارات ضد تحت البحری ها، طراحان در آن شش سرکو برای پرتاب راکت های دفاع هوایی جابجا ساخته اند. قدرت بزرگ آتشی در توامیت با سرعت عظیم به اندازه 29 گره تحت البحری نو را به وحشتناکترین تحت البحری در تمام جهان مبدل می سازد.

هنگام پرتاب از نوع عصری شده راکت «بولاوا» استفاده شد. مودل نو راکت «بولاوا» بر اساس مجتمع راکتی «توپل- М» طراحی شده است. آنها را حتی نوع بحری «توپل- М» نامیده میتوانیم. به غیر از برد کم آتشی، راکت «بولاوا» کاستی ها ندارد: قدرت تخریبی و امکان عبور از دفاع هوایی — همه چیز در سطح عالی قرار دارند. هر راکت توان حمل از شش تا ده سرگلوله دارا می باشد. برعلاوه این، مسیر غیرقابل پیشبینی پرواز این راکت را غیرآسیب پذیر می سازد.

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است
روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است - اسپوتنیک افغانستان
روسیه چه چیز به نمایش گذاشته؟ امریکا وحشت زده شده است

این پرتاب پاسخ روسیه به افزایش تعداد نیروهای امریکا در اروپای شرقی بود. اخیراً امریکا تعداد زیاد تخنیک جنگی، بشمول 80 تانک «ابرامس» به اروپای شرقی انتقال داده است. «ابرامس» — این تانک عمده محاربوی امریکا می باشد. این تانک به سومین نسل بعد از جنگ تانک ها تعلق دارد و عمده ترین قوه نیروهای دفاعی زمینی اردوی امریکا محسوب میشود. این تانک بهترین زره و قوه ضربتی دارد. برعلاوه این، تانک بهترین سیستم پروسس معلومات دارد.

© Photo / The U.S. Armyتانک امریکایی ابرامس
تانک امریکایی ابرامس - اسپوتنیک افغانستان
تانک امریکایی ابرامس

این تانک با توپ 120 ملی متری با میل لشم تجهیز شده است. ابرامس همچنان زره بسیار خوب دارد و در آن یورانیم کم غنی شده اضافه کرده اند. اما هنگام جنگ در شرق نزدیک زره این تانک توسط راکت سرشانه یی ضد تانک سوراخ شده بود که اکثریت کارشناسان را به اظهار تردید در مورد مطمئین بودن زره این تانک مجبور ساختند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала