راکت زمین به هوا جدید ارتش امریکا

© Flickr / Morning Calm Weekly Newspaper Installationراکت زمین به هوا جدید ارتش امریکا
راکت زمین به هوا جدید ارتش امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش ایالات متحده امریکا به زودی راکت جدید هوا به زمین را "JAGM" را از شرکت Lockheed Martin دریافت خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Defense News، ارتش ایالات متحده امریکا به زودی راکت جدید هوا به زمین "JAGM" را از شرکت(Lockheed Martin)دریافت خواهند کرد.
این راکت جدید جاگزین راکت‌های کلاس AGM-114 خواهد شد. JAGM قبلاً بیش از دو سال آزمایش را انجام داده است و طی آن در تمامی سیستم عامل از جمله هلیکوپتر، جنگنده‌ها و همچنان طیاره‌های بدون سرنشین مورد تست قرار گرفته است.
این راکت دارای سیستم نوسازی شده نشانه‌گیری خودکار مجهز لیزر نیمه فعال با حسگرهای راداری ملی‌متری است که امکان می‌دهد با هدف ثابت و متحرک زمینی و دریایی در هرگونه شرایط آب و هوایی و در هر وقت شبانه روز با موفقیت مقابله کند.
همانطور که در شرکت لاکهید مارتین گزارش شده است، موشک جدیدی که قبلا تولید شده است، تولید می شود. براساس قرارداد، این شرکت 6،631 موشک JAGM را به نیروهای مسلح ایالات متحده عرضه خواهد کرد، تحویل اولین بار برای اوایل سال 2019 برنامه ریزی شده است.

شرکت Lockheed Martin گزارش داد تولید نیمه انبوه راکت جدید آغاز شده است. طبق قرارداد مربوطه این شرکت 2631 فروند راکت "JAGM " را به ارتش تحویل خواهد داد و در نظر است محموله اول این راکت‌ها در اوایل سال 2019 ارسال شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала