اتحادیه اروپا بدون امریکا یک اتحادیه نظامی ایجاد می‌کند

© Sputnik / Alexey Vitvitskyاتحادیه اورپا بدون امریکا یک اتحادیه نظامی ایجاد می‌کند
اتحادیه اورپا بدون امریکا یک اتحادیه نظامی ایجاد می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جواب دندان شکن به ترامپ، کشور‌های عضو اتحادیه اروپا برای نخستین بار به رهبری آلمان و فرانسه روی همکاری دائمی نظامی تصمیم گرفته اند واحدهای واکنش سریع نظامی و یک اتحادیه واقعی دفاعی ایجاد کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Focus-onlin، پیش از نشست سران سازمان ناتو که قرار است در روز 11 جولای در بروکسل برگزار شود نه کشور‌های عضو اتحادیه اروپا به رهبری کشور آلمان و فرانسه تصمیم گرفته اند که بدون ایالات متحده امریکا، یک واحد واکنش سریع نظامی و یک اتحادیه واقعی نظامی دفاعی ایجاد کنند.

ترامپ از ماکرون خواست تا اتحادیه اروپا را ترک کند - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ از ماکرون خواست تا اتحادیه اروپا را ترک کند

این نشریه اشاره می‌کند که برلین و پاریس تصمیم گرفته اند که به رئیس جمهور ایالات متحده امریکا "جواب دندان شکن" بدهند به دلیل این که تکیه و متکی بودن بر ایالات متحده امریکا در زمان این رئیس‌جمهور (دونالد ترامپ) امکان پذیر نیست.
هدف ایجاد اتحادیه واقعی دفاعی و یا اتحادیه نظامی جدید اتحادیه اروپا، ایجاد همکاری نزدیک‌تر بین این اتحادیه بوده تا بتواند این اتحادیه نظامی سریع‌تر در شرایط بحرانی جواب‌گو باشد.
در این مقاله همچنان اشاره شده است که بریتانیا نیز پس از Brexit، در این اتحادیه نظامی شرکت خواهد کرد. پیش از این، لندن با یکپارچگی اروپا در سیاست امنیتی خارج از ناتو مخالفت کرده بود.

یادآوری می‌کنیم که نشست سران سازمان ناتو به تاریخ 11 جولای در بروکسل برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала