تصویر غیر اخلاقی از ابوبکر البغدادی در نشریه داعشی + عکس

© AP Photo / Militant video, Fileتصویر غیر اخلاقی از ابوبکر البغدادی در نشریه داعشی + عکس
تصویر غیر اخلاقی از ابوبکر البغدادی در نشریه داعشی + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه هکری عراقی، پایگاه اینترنتی نشریه «نبا» داعش را هدف حمله قرار داد و تصویری وقیحانه از سرکرده این گروه تروریستی منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail سایت اینترنتی «نبا»، نشریه عرب‌زبان گروه تروریستی داعش، هدف حمله سایبری گروه «داعش گرام» عراق قرار گرفت. این گروه با هک کردن پایگاه اینترنتی نبا، تصویری وقیحانه از ابوبکر البغدادی، سرکرده داعش، را در صفحه اصلی این روزنامه منتشر کردند که با زنان رقصنده احاطه شده بود.
هکر‌ها همچنین مقاله‌ای تمسخرآمیز درباره حضور تیم فوتبال داعش در جام جهانی 2018 روسیه منتشر کردند. تروریست‌ها تلاش کردند با این حمله سایبری مقابله کنند و در مورد آن هشدار دادند. اما بسیاری از خوانندگان این نشریه فرصت لازم برای خواندن این مقاله و مشاهده عکس‌های منتشر شده را داشتند. 

e class="twitter-tweet" data-cards="hidden" data-lang="en">

What’s the story behind picture of #ISIS chief Abu Bakr al-Baghdadi with exotic dancers? https://t.co/OWXbr6Kdk1 pic.twitter.com/aajtuNoec4

— Al Arabiya English (@AlArabiya_Eng) July 2, 2018

نرم‌افزاری که داعش گرام در این پایگاه اینترنتی متعلق به تروریست‌ها نصب کرده است به هکر‌ها اجازه می‌دهد محتوای سایت را تغییر دهند و کسانی را که نشریه را دانلود می‌کنند از جمله تروریست‌های احتمالی را شناسایی کنند.
این نخستین باری نیست که داعش گرام به پایگاه‌های اینترنتی داعش حمله می‌کند. در ماه نوامبر سال 2017 نیز هکر‌ها تصاویر غیر اخلاقی را همراه با بیانیه تروریست‌ها منتشر کردند. اعضای داعش گرام اعلام کردند ما به حدود 120 گروه تروریستی داعش حمله سایبری کردیم که هرکدام حدود 150 عضو داشتند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала