متجاوزان کودک در ترکیه عقیم می شوند

© Depositphotos.com / Monkeybusinessکودک آزاران در ترکیه عقیم می شوند
کودک آزاران در ترکیه عقیم می شوند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات ترکیه اعلام نمودند که پس ازاین عملیه عقیم سازی را علیه افرادی پیاده خواهند ساخت که به تجاوز جنسی و کودک آزاری متهم می باشند .

به گزارش اسپوتنیک، باقر بوزداک معاون نخست وزیر ترکیه از ارجاع پیش نویس قانون عقیم سازی متجاوزان به کودکان به کابینه این کشور خبر داد که پس از مناقشه در مجلس این کشور در شورای وزیران تصویب شد.
بوزداک خاطرنشان کرد که مسئله کاستراسیون پدوفیل ها " کودک آزاران" قبلا در دستور کار بود که در پارلمان کشور مورد بحث قرار گرفت.
بوزداک گفت: — "متاسفانه، این موضوع با توجه به برگزاری انتخابات زودهنگام در ترکیه به تعویق افتاد".
معاون نخست وزیر ترکیه در این باره گفت: قانون جدید شامل 12 ماده علیه متجاوزان به کودکان است. براساس این قانون، مجازات تجاوز به کودکان و قتل آنها، مشمول حبس ابد می شود اما ما در اینجا مجازات را سنگین تر کرده ایم و در این صورت مجازات متجاوز و قاتل کودکان 20 تا 50سال خواهد بود که در قانون کیفری ترکیه وجود ندارد.
معاون نخست وزیر ترکیه با بیان اینکه گاهی حکم حبس ابد مشمول تخفیفاتی می شود، یادآور شد که این مجازات همچنین شامل عقیم سازی با مواد کیمیاوی متجاوزگران می شود اما به جزئیات بیشتر درباره نحوه اجرای آن اشاره ای نکرد.

علی رغم کمپین های رسانه ای و سیاسی برای آگاهی بخشی در این خصوص اما همچنان تجاوزات جنسی به کودکان در ترکیه به صورت یک تابو باقی مانده است و خانواده ها از ترس رسوایی به دادگاه و یا پلیس متوسل نمی شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала