رقیب F-35! کار ساختن طیاره جنگی Su-57 تکمیل شده است

© Sputnik / Vladimir Fedorenko /  مراجعه به بانک تصاویر رقیب F-35! کار ساختن طیاره جنگی Su-57 تکمیل شده است
رقیب F-35! کار ساختن طیاره جنگی Su-57 تکمیل شده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه «Haber7» ترکیه می نویسد، اعلام شده که پروسه تولید طیاره شکاری نسل پنجم Su-57 روسیه که جهت تسلیح وزارت دفاع روسیه بکار گرفته میشود، عملاً تکمیل شده است.

الکسی کریواروچکو معاون وزارت دفاع روسیه به مطبوعات روسیه راجع به تولید طیارات جنگی Su-57 که یکی از مهمترین پروژه های روسیه محسوب میشود، خبر داد. کریواروچکو، راجع به جریان موفقانه کار تولید طیارات خبر داد و گفت:«تولید طیارات ما تکمیل گردیده است. در حال حاضر 12 طیاره با انجن های مرحله دوم که جهت تسلیح به وزارت دفاع روسیه بکار گرفته خواهند شد، آزمایشات سپری میکنند».

انتظار میرود که12 طیاره به وزارت دفاع روسیه در سال 2019 تحویل داده خواهند شد. اولین پرواز آزمایشی طیاره که پیوسته با طیاره F-35 ساخت امریکا مقایسه میشود و طوریکه برخی کارشناسان میگویند، هم از طیاره F-35 ارزانتر و هم بهتر است، در سال 2010 صورت گرفت. این طیاره برای تعویض طیارات   Su-27و میگ-29 در نیروهای هوایی روسیه طراحی شده بود.

CC BY-SA 3.0 / Alex Beltyukov / Sukhoi T-50پوتین 76 طیاره فرمایش داده است
پوتین 76 طیاره فرمایش داده است - اسپوتنیک افغانستان
پوتین 76 طیاره فرمایش داده است

تبصره های خوانندگان:

Serdarsmr: طیاره F-35 رقیب Su-57 نیست، رقیب مستقیم آن — F-22 است.

© Flickr / Airman Magazineراپتور F-22 طیاره
راپتور F-22 طیاره - اسپوتنیک افغانستان
راپتور F-22 طیاره

Murat Aksu:طیاره F-35C توان پرواز عمودی دارد. در موارد دیگر طیاره روسی از F-35 برتری دارد. به طیاره F-35C ما برای کشتی طیاره بردار TCG Anadolu ضروری می باشد.

Azeri: بلی، رقیب Su-57 — F-22 می باشد که از آن 50% برتری دارد.

Gakko: مرحبا، پوتین. از زمانیکه پوتین رهبری کشور خود را بر دوش گرفته، او کارهای زیادی خوب برای ان انجام داده است. به نظر من، علل وجود ندارد، تا مردم روسیه او را دوست نداشته باشد.

Misafir: بجای آنکه F-35 در بدل پول زیاد خریداری نمود، بیائید Su-57 را بخریم که ارزانتر است. تخنالوژی را مطالعه کنیم و کار بالای طیاره شکاری TF-X ما را تسریع کنیم.

ikiside lazım: ما هم به F-35 و هم به Su-57 ضرورت داریم. در برابر حمله از جانب امریکا و کشورهای که از آن حمایت میکنند ما توسط Su-57 عکس العمل نشان خواهیم داد و به حملات روسیه و دول حمایت کننده از آن — توسط F-35. اگر ما 100 طیاره F-35 خریداری میکنیم، پس نباید کمتر از 100 طیاره Su-57 خریداری کنیم. تا طیاره وطنی ما حداقل ده سال وقت ضروری است.

Kalender: بیائید بنشینیم، با پوتین در باره این طیاره به توافق برسیم و آن را توسط وسایل خود تجهیز کنیم.

Hacivat: باید آن را فوراً خریداری کنیم، تا جنگ جهانی آغاز نشده.

TFX: باید کار بالای مودل TF-X را تسریع کنیم.

Cnrglç: حالا روشن شده که چرا امریکا در باره طیاره F-35 عقب نشینی کرد و این طیاره را به ما صادر میکند.

© Flickr / createordieطیاره جنیگی F-35
طیاره جنیگی F-35 - اسپوتنیک افغانستان
طیاره جنیگی F-35

FM..: در مورد F-35 موانع ایجاد میکنند و ما وریانت Su-57 را روی میز میگذاریم که هم ارزان و هم بهتر است. یگانه چیزی که طیاره Su-57 از F-35 کمی دارد — عدم توانایی پرواز و نشست عمودی می باشد، اما نظر به همه شاخص های دیگر از F-35 برتری دارد.

Türk: بهتر می بود که ما Su-57 را می خریدیم، نه F-35 را.

Aydın: پنج — ده طیاره Su-57 را سفارش دهید.

Abdullah: ترکیه — عنصر توازن بخش در شرایط قطبی شدن است که در جهان وجود داشته میتواند. این مفید می بود، اگر جهت تسلیح نیروهای هوایی ترکیه چنان تعداد طیارات وارد میشدند که برای ایفانمودن سهم در امر صلح در سراسر جهان ضروری اند.

: اگر ما طیارات F-35 خریداری کنیم، این اشتباه خواهد بود. بیائید Su-57 خریداری کنیم، آنها بخوبی با S-400 همگرا خواهند شد.

Mesitto: موافقم، هم ارزان تر و هم موثرترند.

Ahmet: تسلیحات که ما دریم — تسلیحات ناتو اند. ما نمی توانیم با این طیاره خود را مربوط سازیم، آنها از نقطه نظر تخنیکی باهم سازگاری ندارند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала