ازدواج امام مسجد با دخترک 11 ساله همه را خشمگین ساخت + عکس

CC BY-SA 3.0 / CEphoto, Uwe Aranas / KotaKinabalu Sabah CityMosqueازدواج امام مسجد با دخترک 11 ساله همه را خشمگین ساخت + عکس
ازدواج امام مسجد با دخترک 11 ساله همه را خشمگین ساخت + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ازدواج دختر11 ساله تایلندی با یک امام مسجد 41 ساله در مالزیا خشم مردم این کشور را برانگیخته است.

به گزارش اسپوتنیک مقامات مالیزیا تحقیقات شان رادر مورد امام مسجد 41 ساله از ایالات " کلینتان" مالیزیا که ادعا می شود با یک دختر 11 ساله ازدواج نموده است، آغاز نمودند.
این اتفاق خشم ساکنان این کشور را برانگیخت. آنها خواهان تغییر حداقل سن ازدواج به 18 سال شده‌اند.والدین این دختر که بسیار فقیر هستند رضایت داده بودند اگر دخترشان تا سن 16 سالگی در خانه این مرد مالزیایی زندگی کند، می‌تواند به‌عنوان همسر سوم، با او ازدواج کند. 

دولت مالزی گفته هیچ مدرکی مبنی بر ثبت این ازدواج که در تایلند انجام شده، وجود ندارد و دولت در حال انجام تحقیقات در این زمینه است.یونیسف، صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل می‌گوید این اتفاق «منزجرکننده و غیرقابل پذیرش» است.بنا بر گزارش‌ رسانه‌های محلی، این مرد پیش از این ازدواج، دو همسر و شش فرزند 5 تا 18 ساله دارد.
سن قـــــــانونی ازدواج در مالزیا، 18 سال است اما دادگاه‌های مذهبی در این کشور می‌توانند با ازدواج افراد زیر 16 سال موافقت کنند.ازدواجی که بدون اجازه دادگاه مذهبی انجام شود، از لحاظ قانونی بی‌اعتبار است و ممکن است داماد تا شش ماه زندانی شود.دولت مالزیا اما می‌گوید روحانی‌های محلی این ازدواج را ثبت نکرده‌اند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала