عشق به گوشت خوک شاهزاده تقلبی سعودی را افشا کرد + عکس

© Flickr / KayOne73عشق به گوشت خوک شاهزاده تقلبی سعودی را افشا کرد + عکس
عشق به گوشت خوک شاهزاده  تقلبی سعودی را افشا کرد + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاهزاده تقلبی سعودی که 30 سال مردم را فریب داده بود با خوردن گوشت خوک رسوا شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mail علاقه به خوردن گوشت خوک باعث شد تا، اطلاعات جدید در مورد امریکایی فریبکار که تقریبا 30 سال تظاهر کرده بود که یک شاهزاده عربستانی است، افشا شود.آنتونی جیگناک (Anthony Gignac)، 47 ساله که در کلمبیا متولد شده، اما بعدا توسط یک خانواده امریکایی به فرزندی گرفته شد. او در ایالات متحده بزرگ شد. وی در سال 2008، زمانی که به یک هتل و چندین شرکت آسیب وارد کرد، به تقلب کاری و فریب محکوم شد، حتا در همان زمان وی با معرفی خود به عنوان شاهزاده سعودی، اطرافیانش را فریب داد.
در طول پروسه محکمه وی مشخص شد که او از سال 1991 با کمک یک شخصیت جعلی دست به فریبکاری زده بود. او پنت هاوس در میامی و چند موتر لوکس داشت و با پرداخت ضمانت آزاد شد.
آخرین رویداد که منجر به محاکمه او شد، در مارچ 2017 صورت گرفت. یکی از دستیاران این مرد با تاجر امریکایی جفری سافر تماس گرفت و به وی اطلاع داد که شاهزاده عربستان سعودی خواهان سرمایه گذاری 440 میلیون دالر در شهرک استراحتی است. 

تاجر امریکایی باور نمود وشاهزاده را برای بازدید دعوت کرد. فریبکارسوار بر یک موتر فراری " با نمبر پلیت دیپلماتیک" در جلسه حاضر شد. بعدا معلوم شد که ، او این موتر را در حراج آنلاین eBay خریداری نموده بود. در ماه اگست، سافر در پنت هاوس وی متوقف شد. در طی این نشست "شاهزاده" یک نامه دروغین از بانک دبی نشان داد که 600 میلیون دالر را به او تضمین می کرد.
در همان ماه، آنها برای مذاکرات بیشتر در شهر آسپه ملاقات کردند. در آنجا، برای اولین بار، تاجر امریکایی مشکوک شد زیرا وی متوجه شد که شاهزاده مسلمان با بسیار اشتیاق " گوشت خوک را نوش جان می کرد" و این یک چیز غیرممکن. تاجر امریکایی تقاضایی رسیدگی به این پرونده را کرد پس از شکایت جیگناک در ماه نوامبر 2017 دستگیر شد. از خانه او انواع کارت های ویزیت و 1000 دالر پول نقد و اسناد مالی به نام اعضای خانواده سلطنتی عربستان سعودی پیدا شد.
در ماه مه 2018، وی اعتراف کرد که خود را یک دیپلمات خارجی و نماینده رسمی مقامات یکی دیگر از دولت ها معرفی نموده بود. حکم محکمه در مورد وی در ماه اگست سال جاری اعلام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала