خرید رونالدو صدای کارگران ایتالیایی را بلند کرد

© REUTERS / Maxim Shemetovخرید رونالدو صدای کارگران ایتالیایی را بلند کرد
خرید رونالدو صدای کارگران ایتالیایی را بلند کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در شرایط بحران اقتصادی کارگران کمپانی فیات از اینکه مالکین این کمپانی قرار است هزینه گزافی برای خرید رونالدو متحمل شوند، ناراضی‌اند.

به گزارش اسپوتنیک،پس از رسمی شدن انتقال 100 میلیون یورویی کریستیانو رونالدو به یوونتوس که در 4 فصل حضورش در این تیم سالانه 30 میلیون یورو معاش خواهد گرفت، اتحادیه بازرگانی ایتالیا اعلام کرد که کارگران کارخانه موترسازی فیات ایتالیا در اعتراض به هزینه‌‌ای که کارفرمایان آنها برای خرید این بازیکن پرتگالی متقبل شده‌اند، دست به اعتصاب زدند.
شرکت فیات یکی از شرکت‌های زیر مجموع شرکت اکسور، شرکت مادر و مدیریت کننده تمام شرکت‌های متعلق به خانواده آنیلی از جمله باشگاه یوونتوس، کارخانه‌های موترسازی فیات و فراری است. گفته می‌شود که اکسور قرار است در پرداخت بخشی از رقم انتقال رونالدو به یوونتوس و پرداخت حقوق سالانه او به باشگاه یوونتوس کمک کند و همین موضوع نارضایتی کارگران کارخانه فیات را در پی داشته و آنها معتقدند در شرایطی که این کارخانه درگیر مشکلات مالی فراوان است، مدیران اکسور نباید چنین هزینه هنگفتی را صرف آوردن رونالدو به یوونتوس می‌کردند.
در بیانیه اعتراض آمیز کارگران شرکت فیات کرایسلر آمده که آنها از ساعت 10 شب یکشنبه هفته آینده تا ساعت 6 عصر روز سه‌شنبه همان هفته دست از کار خواهند کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала