اعترافات جنگجوی سابق سوری+ ویدئو

© AFP 2023 / Sameer Al-Doumyاعترافات جنگجوی سابق سوری+ ویدئو
اعترافات جنگجوی سابق سوری+ ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک جنگجوی سابق سوری در مصاحبه با اسپوتنیک، اعتراف نموده است که که تروریست ها "سیاست های امریکا و اسرائیل را در آن کشور پیاده می کردند".

روز پنج شنبه، در نتیجه مذاکرات موفقیت آمیز افسران روسی با گروه های مسلح غیرقانونی، ده ها روستا و شهرک در ولایت مرزی اردن — درعا بدون جنگ و درگیری به کنترل ارتش سوریه درآمدند.
شماری از شبه نظامیان توافق کردند تا با مقامات سوریه همکاری کنند.آنها به اسپوتنیک گفتند که وقتی نیروهای دولتی به آنها نزدیک شدند، رهبری آنها فرار کرده و آنها را به حال خود رها کردند.
تروریست سابق می گوید که قصد دارند برای پاک کردن گناهان خود در مقابل سرزمین شان در صفوف ارتش سوریه علیه جنگجویان مبارزه کنند. 

به طور مثال، یک تن از جنگجویان سابق، محمد ابراهیم عبود، می گوید که او پس از اخراج از ارتش، به اشتباه به گروه های تروریست مسلح پیوست.وی می گوید که او نمی دانست که به حمایت از دشمنان میهن خود قرار گرفته است.او خطاب به شبه نظامیان می گوید تا فرزندان وفادار سرزمین خود باقی بمانند.
در حال حاضر ساکنان منطقه نعیم شروع به بازگشت به خانه های خود کرده اند. دولت و سازمان هلال احمر سوریه آب و کمک های بشردوستانه را به منطقه رسانند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала