اخراج شرم آور محافظ شخصی بن لادن از آلمان + عکس

© AP Photo / Anonymousاخراج شرم آور محافظ شخصی بن لادن از آلمان + عکس
اخراج شرم آور محافظ شخصی بن لادن از آلمان + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منابع خبری از اخراج محافظ سابق اسامه بن لادن از آلمان به تونس خبر دادند،پیشتر دادگاهی در آلمان اخراج او را ممنوع کرده بود،بربنیاد گزارش ها، سامی آ. محافظ پیشین بن‌لادن رهبر القاعده صبح روز جمعه 13 جولای با پرواز چارتر از دوسلدورف به تونس فرستاده شد

به گزارش اسپوتنیک، مقام های تونسی اعلام کرده اند العیدودی که تونسی تبار است، متهم به گذراندن دوره های نظامی در افغانستان همراه با نیروهای القاعده و فعالیت های تندروانه در جرمنی است و لوی سارنوالی تونس نیز در چوکات مبارزه با تروریزم، حکم جلب او را در خصوص برخی دوسیه های تروریستی صادر کرده است.
سفیان السلیطی سخنگوی رسمی مجتمع قضایی مبارزه با تروریزم تونس ، روز گذشته خبر تحویل گرفتن العیدودی را تایید کرد اما اشاره ای به اتهام های وارد شده به او نکرد.
العیدودی متولد سال 1976 است و از سال 1997عیسوی در آلمان زنده گی می کرد.گفته می شود او طی سال های 1999 تا 2000عیسوی ناپدید شد و در آن زمان به اردوگاه های آموزشی القاعده در افغانستان رفت و پس از آن نگهبان شخصی بن لادن شد. 

دستگاه قضایی آلمان اتهامات وارد شده به او را ناکافی دانسته و به همین دلیل او را بازداشت نکرده بود.
رسانه های عربی 28 جوزا گذشته نیز از بازداشت ابوسفیان بن قمو دریور شخصی بن لادن رهبر سازمان القاعده در درنه لیبیا خبر دادند.
ویبسایت اخبار لیبیا نوشت: بن قمو از جمله معروف ترین سرکرده های القاعده است که در دهه هشتاد به افغانستان رفت و در بیشتر جنگ های القاعده اشتراک داشت.
نیروهای امریکایی بن لادن را در سال 2011 در شهر ابیوت اباد پاکستان کشتند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала