بهانه جدید امریکا برای آغاز جنگ جهانی

© Sputnik / Aleksey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر بهانه جدید امریکا برای آغاز جنگ جهانی
بهانه جدید امریکا برای آغاز جنگ جهانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از کار افتادن ماهواره های نظامی ایالات متحده توسط هواپیمای جنگی جدید روسیه، در جنگ های الکترونیک می تواند منجربه حمله متقابل ازسوی امریکا با استفاده از سلاح های هسته ای گردد.

به گزارش اسپوتنیک، مجله امریکایی نشنال انترست یادآور می شود که این امکان در "مرور سیاست های هسته ای" پیش بینی شده است و به طور جداگانه حاوی حق ایالات متحده برای استفاده از سلاح های هسته ای در پاسخ به حمله انرژی جنبشی یا سایبری می‌باشد.
یکی از دلایل اقدام امریکا برای مطالعه ساخت این سلاح پیشرفته به تمایل ارتش برای مقابله با کلاهک های هسته ای کوچکی است که توسط تانک های روسیه شلیک می شود و احتمالا تنش های فزاینده میان مسکو و واشنگتن انگیزه ارتش امریکا برای ساخت این سلاح پیشرفته است.
این مجله امریکایی خاطرنشان کرد واشنگتن ساخت یک سلاح پیشرفته را برای مقابله با راکت های هسته ای روسیه در دست مطالعه دارد و امیدوار است آن را برای مقابله با پیشرفت های فناوری هسته ای روسیه در زرادخانه خود بگنجاند.
در جولای 2018، یک منبع در مجتمع دفاعی و صنعتی اعلام کرد که روسیه هواپیمایی را ساخته است که میتواند ماهواره های نظامی را غیرفعال کند.
به گفته وی دستگاه جدید ممکن جاگزین نیروهای هوا و فضا فدراسیون روسیه شود که در حال حاضر در هواپیمای ایل 22 جابجا شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала