مشکل اصلی جنگنده میگ – 29 روسی از دید امریکا

© Sputnik / Aleksey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر مشکل اصلی جنگنده میگ – 29 روسی از دید امریکا
مشکل اصلی جنگنده میگ – 29 روسی از دید امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدرن سازی جنگنده های MiG-29 تا سطح مدرن جنگنده های MiG-29M و MiG-29SMT می تواند جنگنده را تا سطح هوائی مدرن سو-27 برساند، اما این امر بسیار گران تمام خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه امریکایی National Interest این امر مشکل اساسی جنگنده میگ — 29 روسیه است. اگرچه این هواپیما می تواند تا سطح جنگنده مدرن سو — 27 ارتقأ یابد اما هزینه مدرن سازی این جنگنده بسیار گران تمام خواهد شد.
نشریه خاطر نشان می سازد که در ابتدا MiG-29 در اتحاد جماهیر شوروی به عنوان جنگنده نسل چهارم فقط برای صادرات ساخته شده بود و در مقایسه با سو- 27، عملکرد خنثی را اجرا می کرد و قابلیت های کمتری را دارا بود. با این حال، قیمت بلند مدرنیزه کردن MiG-29 قابلیت های Su-27 راافزایش می دهد.
اولین بار در سال 1980 هنگامی که جنگنده MiG-29 ساخته شد، به عنوان یک جنگنده سبک مد نظر بود،زیرا قیمت آن پایینتر از جنگنده سو-27 بود که این امر یک راه حل با کیفیت بالا شمرده می شد.
در ماه می سال جاری، رئیس شرکت متحده هواپیمایی ، یوری سلوسیر، از آزمایشات دولتی جدیدترین جنگنده روسی از نسل 4++ MiG-35 خبر داد. این آزمایشات در طی دو سال تکمیل گردیده و عرضه آن در تجهیزات روسیه تا سال 2019 آغاز خواهد شد.
قیمت جنگنده میگ —29 حدود 40 میلیون دالر تخمین زده می شود. و جنگنده مدرن سو — 30 نیز به همان قیمت است، اما قیمت جنگنده سو — 35 می تواند تا تقریبا 80 میلیون دالر برسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала