پیشنهاد تشویق کردن کوریای شمالی توسط روسیه

© AP Photo / Korean Central News Agency via Korea News Serviceپیشنهاد تشویق کردن کوریای شمالی توسط روسیه
پیشنهاد تشویق کردن کوریای شمالی توسط روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر روسیه در کوریای شمالی، گفته است که روسیه معتقد است کاهش تحریم های علیه کوریای شمالی به عنوان پاداشی برای رفتار مناسب پیونگ یانگ وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، الکسندر ماتسگورا، سفیر روسیه در کوریای شمالی گفته است که روسیه معتقد است که کاهش تحریم‌ها علیه کوریای شمالی به عنوان پاداشی برای رفتار مناسب پیونگ یانگ می‌باشد.

پیشنهاد وزیر خارجه روسیه به کوریای شمالی - اسپوتنیک افغانستان
پیشنهاد وزیر خارجه روسیه به کوریای شمالی

وی افزود: ارائه چنین پیشنهادی برای بحث در شورای امنیت سازمان ملل متحد منطقی خواهد بود. ماتسگورا اضافه کرد، تغییرات مثبت در شبه جزیره کوریا دیده شده و وجود دارد، در قطعنامه‌های تحریم علیه کوریای شمالی آماده است که این امکان برای کاهش تحریم‌ها وجود دارد.
در سال 2017میلادی، شورای امنیت سازمان ملل تحریم‌ها علیه کوریای شمالی را سخت‌تر کرد، در ماه سپتمبر محدودیت‌هایی برای عرضه محصولات نفتی و عرضه نفت خام کوریای شمالی اعمال شد.
همچنان در ماه مارچ کوریای شمالی به دلیل نقض تحریم‌ها محکوم شد. به طور خاص شد که برای دور زدن محدودیت‌های بین‌المللی، کوریای شمالی نفت را از یک تانکر به تانکر دیگر پمپ می‌کند و اطلاعات جغرافیایی کشتی‌ها را تغییر می‌دهد و شناسه‌های کشتی‌را در وسط مسیر تغییر می‌دهد.
این در حال است که کوریای شمالی در ماه اگست در صادرات زغال سنگ، آهن، سرب و غذاهای دریایی تحریم شد. حساب‌های بانک تجارت خارجی کوریای شمالی بسته و کشتی‌های دریایی این کشور که قطعنامه‌های سازمان ملل متحد را نقض کرده بودند از ورود به بنادر تمامی دولت‌ها منع شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала