ترامپ: پوتین مسئول تلاش برای مداخله در انتخابات امریکا است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: پوتین مسئول تلاش برای مداخله در انتخابات امریکا است
ترامپ: پوتین مسئول تلاش برای مداخله در انتخابات امریکا است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا معتقد است که رئیس‌جمهور روسیه مسئول تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری امریکا است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از CBS News، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در مصاحبه که سی‌بی‌اس داشت اعلام کرد که ولادیمیر پوتین به عنوان رئیس‌جمهور روسیه مسئول تلاش برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری امریکا است.

ترامپ: دیدار با پوتین بهتر از نشست سران ناتو بود - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: دیدار با پوتین بهتر از نشست سران ناتو بود

وی افزود: پوتین مسئول اتفاقات در کشور خودش است و من خودم را مسئول چیزهایی می‌دانم که در اینجا روی می‌دهد. بنابراین به عنوان رهبر یک کشور، شما باید وی را مسئول قلمداد کنید.
اظهارات دونالد ترامپ در کنفرانس خبری مشترک با پوتین در تاریخ در هلسینکی پایتخت فنلاند که طی آن مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا را رد کرده بود سبب شد تا فشارها بر وی به شدت افزایش یابد.
وی سرانجام از اظهار نظر خود در کنفرانس خبری مشترک با پوتین عقب نشینی کرده و اعلام کرده که این سخنان یک اشتباه ساده بوده است.
یادآوری می‌کنیم که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا در 18 جولای در طی یک سخنرانی در کاخ سفید گفت که او به طور کامل به سرویس‌های اطلاعاتی امریکا اعتماد می‌کند پیش از آن ترامپ مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال 2016 را پذیرفت و عده داد که به شدت از هرگونه تلاش در آینده جلوگیری خواهد کرد.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала