وزارت خارجه اسرائیل انتقال “کلاه‌سفیدها” را تایید کرد

© Sputnik / Kristina Afanasyeva /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت خارجه اسرائیل انتقال “کلاه‌سفیدها” را تایید کرد
وزارت خارجه اسرائیل انتقال “کلاه‌سفیدها” را تایید کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه اسرایئل اعلام کرد که اسرائیل به درخواست امریکا اعضای سازمان دفاع مدنی سوریه را با خانواده‌هایشان از سوریه تخلیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امانوئل ناحشون، نماینده رسمی وزارت امور خارجه اسرائیل گفته است اسرائیل به درخواست امریکا اعضای سازمان دفاع مدنی سوریه را با خانواده‌هایشان از سوریه تخلیه کرد.
این خبر را نماینده رسمی وزارت امور خارجه اسرائیل در صفحه توییتر اش منتشر کرده است.
وی در پیام توییتری خود نوشته است: "بر اساس درخواست ایالات متحده امریکا و چند کشور اروپایی، اسرائیل عملیات بشردوستانه تخلیه نیروهای سازمان دفاع مدنی سوریه (کلاه‌سفیدها) را با خانواده‌هایشان انجام داده است".
به گفته وی، اعضای سازمان دفاع مدنی سوریه با خانواده‌هایشان از منطقه جنگی در جنوب سوریه به کشور همسایه انتقال داده شده است.

پیش از این ارتش اسرائیل گزارش داد که عملیات بشردوستانه تخلیه نیروهای سازمان دفاع مدنی سوریه (کلاه سفیدها) از منطقه جنگی در جنوب سوریه تکمیل شده است.
اسرائیل گفته است دلیل خارج کردن کلاه سفیدها و خانواده‌هایشان از قنیطره در جنوب سوریه، به خاطر تهدیدها علیه جان این افراد بوده است.
اقدام اسرائیل به دنبال درخواست امریکا و چند کشور اروپایی صورت گرفته است.
مقامات سوریه این سازمان دفاع مدنی (کلام‌سفیدها) را متهم به داشتن ارتباط با افراط گرایان و فعالیت های تبلیغاتی خصمانه کرده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала