دیدار صمیمانه عطا محمد نور با حامد کرزی + عکس

© Sputnikدیدار صمیمانه عطا محمد نور با حامد کرزی + عکس
دیدار صمیمانه عطا محمد نور با حامد کرزی + عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عطامحمد نور، والی اسبق ولایت بلخ و رییس اجراییه حزب جمعیت اسلامی افغانستان در آستانه اعلام موجودیت شورای ائتلاف؛ با حامد کرزی، رییس جمهور اسبق افغانستان دیدار کرده‌است.

به گزارش اسپوتنیک، عطا محمد نور در صفحه فیسبوکش نوشته است که در این دیدارش روی وضعیت جاری کشور برخی از مسایل مهم ملی با رییس جمهور اسبق بحث صورت گرفته‌است.
گفتنی‌است که اخیرا عطا محمد نور با شماری از شخصیت‌های سیاسی به شمول، رحمت‌الله نبیل، رییس اسبق امنیت ملی و عضو جریان سیاسی موسوم به محور مردم و نماینده‌گان مردم به دیدار آقای کرزی رفته‌است.
آقای نور جزیئات بیش‌تر در این مورد نه داده‌است. 

این دیدار درحالی‌ صورت می‌گیرد که عطامحمد نور، والی اسبق بلخ برای یک مدت طولانی به دیدار آقای کرزی نرفته بود، اما در زمان حکومت داری، رییس جمهور اسبق، روابط هر دو طرف در حالتی خوبی قرار داشته‌است.
از سوی هم، گزارش‌های وجود دارد که در آیندۀ نزدیکه شورای ایتلاف نجات در کابل اعلام موجودیت خواهد کرد و احتمال می‌رود که آقای نور به دیدار کرزی رفته تا با وی در این مورد صحبت نماید.
رهبران شورای ایتلاف نجات، روز گذشته در نشستی گفتند که این شورا نابود نخواهد شد، بلکه در آیندۀ نزدیک اعلام موجودیت نموده و دارای برنامه جامع می‌باشد.
عطا محمد نور، جنرال عبدال‌رشید دوستم و محمد محقق از جمله افرادی اند که قرارست شورای ایتلاف نجات را رهبری کنند.
گفتنی‌ست که کرزی و نور از جمله منتقدان حکومت فعلی می‌باشد و دولت را متهم می‌کنند که کارهای سازنده‌ را برای شهروند کشور انجام نه داده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала