کدام شیرینی ها باید مصرف نشوند؟

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر کدام شیرینی ها باید مصرف نشوند؟
کدام شیرینی ها باید مصرف نشوند؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصان تغذیه می گویند که خوردن شیرینی نه تنها برای بدن مضر نیست، بلکه مصرف شیرینی های مفید به انسان احاس شادی می دهد و مصرف آنها برای بدن حتا ضروری ثابت گردیده.

به گزارش اسپوتنیک،رنگ های مصنوعی، چربی های ترانس و کربوهیدرات های تصفیه شده — این همه چیز های نیست که متخصصان تغذیه دوستداران شیرینی را از آنها می ترسانند. اما رد کامل شیرینی ها و شکلات انسان را از شادی نیز محروم می سازد.
متخصصان تغذیه می گویند که خوردن شیرینی نه تنها برای بدن مضر نیست، بلکه مصرف شیرینی های مفید به انسان احاس شادی می دهد و مصرف آنها برای بدن حتا ضروری ثابت گردیده.
متخصص علوم پزشکی، داکتر غدوات، ایکاترینا الکساندروا معتقد است که تمام شیرینی ها مضر نیستند.وی می گوید برای یک فرد چاق و یا مصاب به دیابت؛ خوردن شیرینی خوب نیست؛ اما این چنین افراد می توانند از شیرینی های طبیعی با فروکتوز استفاده کنند.  

توت زمینی، آلوده‌ترین میوه‌ی روی زمین - اسپوتنیک افغانستان
توت زمینی، آلوده‌ترین میوه‌ی روی زمین

پیش از این گفته می شد که متخصصان تغذیه معتقد اند که بهتر است بعد از ظهرها از خوردن شکلات و شیرینی جات لذت ببرید. بر اساس تحقیقات کریستی رائو، متخصص تغذیه و مربی بهداشت، نظر اغلب کارشناسان این است که ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر، یا حدود یک ساعت بعد از از خوردن غذای چاشت بهترین وقت برای مصرف شیرینی جات است.
وی در ادامه سخنان خود افزود، خوردن شیرینی با معده خالی هم کار درستی نیست؛ زیرا بدن شما آن را سریع‌تر جذب خواهد کرد و منجر به افزایش قند خون بیشتری می‌شود. این افزایش قند خون ناگهانی موجب ترشح زیاد انسولین وکاهش قند خون چند ساعت بعد می‌شود

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала