تخم‌ریزی کرم‌ها داخل مغز کودک هندی بعد از خوردن میوه ناشسته

© Fotolia / Chagpgتخم‌ریزی کرم‌ها داخل مغز کودک هندی بعد از خورن میوه نشسته
تخم‌ریزی کرم‌ها داخل مغز کودک هندی بعد از خورن میوه نشسته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک دختر از کشور هندوستان با خوردن میوه ناشسته مغزاش با 100 کرم محاصره شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Daily Mail، دختر هشت ساله ای که نامش منتشر نشده است به دلیل وجود 100 عدد تخم کرم نواری در مغزش دچار تشنج و حملات صرع شد، این دختر پس از خوردن گوشت نپخته یا میوه و سبزیجات ناشسته متحمل درهای فلج کننده‌ای شد. این دختر از دهلی نو ، در ابتدا با دوز بالایی از استروئید تحت مداوا قرار گرفت چراکه داکتران مشکوک به وجود کیست‌هایی درمغز او شدند، ولی به جای درمان ، دارو او را از 40 کیلو به 132 کیلو رساند، عوارض به حدی بود که او دیگر قادر به راه رفتن نبود و نفس نفس میزد.

پیدا شدن کرم پرازیت چشم در روسیه + عکس - اسپوتنیک افغانستان
پیدا شدن کرم "پرازیت" چشم در روسیه + ویدئو

شش ماه بعد ، پدر و مادر ناامید دختر، او را به شفاخانه فورتیس می‌برند ، در آنجا مشخص می‌شود که او از بیماری خاصی به نام نورو سیستی سرکوزیس رنج می‌برد، تصور می‌شد که این کرم های خوکی پس از مصرف گوشت خوک خام، سبزیجات یا میوه ناشسته ، از شکم و از طریق جریان خون به مغز او راه یافتند و طبق آنچه پیش‌بینی می‌شد وجود این تخم کرم ها موجب فلج موقت او و ناتوانی دردناکش در تنفس شده بود.
پس از انجام مراحل درمان برای از بین بردن تخم‌ها، این دختر به تدریج بهبود یافته و قادر به راه رفتن دوباره شد‌، برای کاهش تورم‌، درمان او ابتدا با دارو شروع و سپس برای از بین بردن کرم‌های خوکی اقدامات لازم صورت گرفت. او پس از کاهش اضافه وزن ناشی از مصرف بیش از حد استروئید، توانست وزن کم کند و به مکتب بازگردد.
پدر این دختر که علاقه‌ای به فاش شدن اسمش نداشت گفت: "‌ما هیچگاه فکر نمی‌کردیم که دختر سالم و شاداب ما به چنین بیماری دردناکی مبتلا شود و خیلی خوش شانس استیم که پیش از باز شدن تخم‌ها درمان مناسب یافت شد و آسیب بیشتری به مغز او نرسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала