در درگیری های اورشلیم 24 فلسطینی بازداشت شد

© Sputnik / Issam Al-Rimawi /  مراجعه به بانک تصاویر در درگیری های اورشلیم 24 فلسطینی بازداشت شد
در درگیری های اورشلیم 24 فلسطینی بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای اسرائیلی، به سمت صدها نمازگزار فلسطینی در صحن مسجد الاقصی بمب های صوتی پرتاب کردند.

به گزارش اسپوتنیک، در اورشلیم، پس از ناآرامی های اخیر میان فلسطینی ها و نیروهای اسرائیل، 24 نفر توسط پلیس اسرائیل دستگیر شدند. پلیس اسرائیل گزارش داد که 24 مظنون شرکت کننده در شورش های اخیر در کوه معبد، در مرکز اورشلیم را بازداشت کرده است.
پس از اتمام عملیات پلیس اسرائیل در داخل یکی از مساجد بیت المقدس، مانع دسترسی مسلمانان به این کوه معبد شدند. به گزارش پلیس، در مجموع 24 مظنون در شورش ها در کوه معبد پس از نماز جمعه، بازداشت شدند. نیروهای اسرائیل، سپس به ضرب و جرح شماری از نمازگزاران و تعقیب آنها در صحن مسجد الاقصی اقدام کردند. اکنون، ورود به این مسجد در اورشلیم آزاد اعلام شده است.
گفتنی است، امروز 27 جولای پلیس اسرائیل پس از بحران اخیر میان فلسطینی ها و اسرائیلی ها، دستور ورود به مسجدی در کوه معبد در اورشلیم را صادر نموده است، در این مسجد معترضان فلسطینی پناه گرفته اند.
پلیس اسرائیل در این خصوص گفت: "ده ها تن از معترضان خود را به مسجدی در کوه معبد پناه برده اند، با وجود اینکه پلیس به آنان دستور ترک منطقه را داده اند، آنها از آن تبعیت نکرده اند. اکنون فرمانده منطقه اورشلیم، یورام هالوی دستور ورود پلیس به مسجد و بیرون کردن معترضان را صادر نموده است".
کوه معبد) یا حرم شریف قدس) — تپه ایست واقع در شهر قدیم اورشلیم که یکی از مهم‌ترین مکان‌های مذهبی در جهان است و هزاران سال است از سوی یهودیت، مسیحیت و اسلام تقدیس شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала