پوتین سوار بر قایق، کشتی‌های جنگی روسیه را دور زد + ویدیو

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین سوار بر قایق، کشتی‌های جنگی روسیه را دور زد + ویدیو
پوتین سوار بر قایق، کشتی‌های جنگی روسیه را دور زد + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئيس جمهور روسیه سوار بر قایق، کشتی‌های جنگی روسیه را که در رژه نظامی – بحری در سنت پیترزبورگ اشتراک ورزیدند، دور زد و خدمهٔ این کشتی‌ها را استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز یکشنبه، ۲۹ جولای، از روز نیروهای نظامی — بحری روسیه با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شهر سنت پیترزبورگ تجلیل به‌عمل آمد.

ولادیمیر پوتین برای دیدار از ۱۲ کشتی جنگی که به‌دلیل اندازه بزرگ شان نتوانستند وارد آب‌های نوا شوند، با استفاده از هلیکوپتر و سپس با قایق این کشتی‌ها را دور زد و نظامیان بحری که خدمهٔ این کشتی‌ها اند را استقبال کرد.

رئیس جمهور روسیه خدمهٔ کشتی‌های راکتی "سرپوخوف"، "بویکی"، کشتی بزرگ ضد تحت‌البحری "سیویرمورسک"، کشتی بزرگ دیسانت "ایوان گرن"، کشتی ارتباطات "ایوان خورس"، کشتی تحت‌البحری دیزلی — برقی "ولادی‌قفقاز" و همچنان کشتی "ادمیرال گورشکوف" را تحسین و استقبال کرد.

در رژه اصلی به مناسب روز نیروهای نظامی — بحری روسیه که همزمان در شهر سنت پیترزبورگ و شهر کرونشتات روسیه برگزار می‌شود، ۴۱ کشتی جنگی و بیشتر از چهار هزار نیروی بحری اشتراک می‌ورزند. بر فراز این رژه، ده‌ها جنگنده، بمب‌افکن، طیاره‌های تهاجمی و هلیکوپترها به پرواز آمدند.

قابل ذکر است که در میان هلیکوپترها، برای نخستین بار هلیکوپتر جدید Ka-31Pبرفراز شهر سنت پیترزبورگ پرواز نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала