درخشش تانکیست‌های روسی در مسابقات "بیاتلون تانک" در مسکو

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر درخشش تانکیست‌های روسی در مسابقات "بیاتلون تانک" در مسکو
درخشش تانکیست‌های روسی در مسابقات بیاتلون تانک در مسکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تانکیست‌های روسی در دومین روز مسابقات "بیاتلون تانک" در مسکو با سرعت ۷۰ کیلومتر در ساعت، بالاترین سرعت تانک را به نمایش گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال رومان بینیکوف، داور اصلی مسابقات "بیاتلون تانک" به خبرنگارن گفت که تانکیست‌های روسی در دومین روز این مسابقات، بالاترین سرعت (۷۰ کیلومتر در ساعت) را به نمایش گذاشتند و برای قایم کردن ریکارد جدید تنها به ۲۷ ثانیه نیاز داشتند.

بینیوکوف گفت: "نخستین خدمه تیم روسیه در دور سوم روز دوم پیروزی را از آن خود کرد. نتیجه تیم روسی ۱۹ دقیقه و ۳۷ ثانیه بود. در بخش سرعت، این خدمه بیشتر از ۷۰ کیلومتر در ساعت سرعت گرفت که این بالاترین سرعت در بیاتلون تانک می‌باشد".

وی خاطر نشان ساخت که ریکارد قبلی نیز متعلق به تیم روسیه است. تیم روسیه در سال مسابقات سال ۲۰۱۷ فاصله لازم را در ۱۹ دقیقه و ۱۰ ثانیه طی نموده بود.

براساس نتایج روزهای نخست "بیاتلون تانک ۲۰۱۸"، تیم روسیه در جایگاه نخست قرار دارد، تیم چین با نتیجه ۲۱ دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفته و تانکیست‌های بلاروس با نتیجه ۲۲ دقیقه و ۳۷ ثانیه، جایگاه سوم این مسابقات را از خود کرده اند.

در این فهرست، تیم قزاقستان با نتیجه ۲۴ دقیقه و ۴۲ ثانیه در جایگاه چهارم و تیم آذربایجان با نتیجه ۲۵ دقیقه و ۲۵ ثانیه در جایگاه پنجم قرار دارد.

قابل ذکر است که تمام تیم‌های اشتراک‌کننده این مسابقات به‌جز تیم چین و بلاروس، از تانک‌های Т-72BZاستفاده می‌کنند. تانکیست‌های چینی در تانک‌های ساخت چین Type 96به مسابقات حاضر شده اند و تیم بلاروس تانک‌هایТ-72مدرنیزه‌شده در شرکت‌های داخلی این کشور را به مسابقات آورده اند.

مسابقات "بیاتلون تانک ۲۰۱۸" از تاریخ ۲۸ جولای تا ۱۱ اگست در چوکات چهارمین دور بازی‌های بین‌المللی نظامی برگزار می‌شود.

در این مسابقات ۱۸۹ تیم از ۳۲ کشورهای مختلف جهان اشتراک می‌ورزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала