فخر فروشی ترامپ از ساخت دیوار در مرز با مکسیکو

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر فخر فروشی ترامپ از ساخت دیوار در مرز با مکسیکو
فخر فروشی ترامپ از ساخت دیوار در مرز با مکسیکو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ؛ رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، از آغاز کار ساخت دیوار در مرز مکسیکو خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا در دیدار با حامیان خود در ایالت فلوریدای امریکا گفت: ما 1.6 میلیارد دالر داریم، و ساخت بخش های بزرگی از دیوار در مرز با مکسیکو را آغاز کردیم.
رئیس جمهور اضافه کرد که کشور با اعمار دیوارها از جمله در مرز با مکسیکو "امنیت در مرزها" را فراهم می کند.
رئیس جمهور ایالات متحده قبلا توضیح داد که با توجه به افزایش جنایات در مکسیکو به تقویت امنیت در مرز های جنوبی نیاز مبرم دیده می شود.
دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا در مورد عبور غیرقانونی از مرز این کشور هشدار داد و از کنگره خواست در جهت تغییر قوانین مهاجرتی اقدام کند. 

پاسخ مکسیکو به ترامپ در مورد هزینه ساخت دیوار مرزی + توییت - اسپوتنیک افغانستان
پاسخ مکسیکو به ترامپ در مورد هزینه برای ساخت دیوار مرزی + توییت

ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: لطفا درک کنید که وقتی افرادی به طور غیرقانونی از مرز عبور می کنند، خواه فرزند داشته باشند یا نه، این مساله تبعاتی دارد و بسیاری از کودکان برای اهداف شرورانه خود استفاده می کنند. کنگره باید برای اصلاح بدترین و ناقص ترین قوانین مهاجرتی در هر کجای دنیا اقدام کند.
ترامپ پیش از این بارها قوانین مهاجرتی امریکا را ناقص عنوان کرده و گفته بود که افرادی که به طور غیرقانونی وارد امریکا می شوند، باید بی درنگ اخراج شوند.
رئیس جمهوری همچنین اعلام کرد که دمکرات هایی که خواهان مرزهای باز هستند و به جرم و جنایت توجه کمی دارند، بی کفایت اند، اما رسانه های جعل کننده اخبار را در کنار خود دارند.
دولت ترامپ از زمان روی کار آمدن در امریکا، سیاست سخت گیرانه ای را در مورد مهاجران و قوانین مهاجرت به اجرا گذاشته است.
موضع افراطی ترامپ در خصوص ساخت دیوار مرزی در حالی است که جمهوری‌خواهان و دموکرات‌های کنگره به شدت به سیاست‌های مهاجرتی وی منتقد هستند زیرا این سیاست‌ها به جدایی هزاران کودک مهاجر از والدینشان منجر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала