نظامیان ارتش روسیه چند بار در روز تغذیه می شوند؟

© Sputnik / Sergey Ermokhin /  مراجعه به بانک تصاویر Солдаты-срочники в столовой 56-го гвардейского окружного учебного центра в поселке Сертолово Ленинградской области
Солдаты-срочники в столовой 56-го гвардейского окружного учебного центра в поселке Сертолово Ленинградской области - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
معاون وزارت دفاع روسیه در مورد تغذیه نظامیان ارتش روسیه در شرایط "جنگ" و غیر از آن صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمتری بولگاکوف، معاون وزیر دفاع و جنرال ارتش روسیه در آستانه روز  خدمات پشتیبانی از ارتش  روسیه که هر سال در تاریخ اول اگست تجلیل می گردد به خبرنگاران گفت که حدود 600 هزار نظامی روسیه روزانه 3 الی 4 وعده غذای تعیین شده دریافت می کنند.
او ضمن ابراز این مطلب همچنین گفت به ویژه در حال حاضر، بسیار دشوار است که یک پیلوت نظامی، یک متخصص راکت، و اسلحه موتوری، یک تانکیست، یک دریانورد و یا یکی دیگر از متخصصان نظامی که مدرن ترین نوع سلاح را مدیریت می کند، بدون دانش مناسب نظری و مهارت های عملی تصور نمایید. 

مقایسه اسلحه ارتش روسیه و امریکا از سوی مجله نشنال انترست - اسپوتنیک افغانستان
مقایسه اسلحه ارتش روسیه و امریکا از سوی مجله نشنال انترست

او گفت تصور اینکه آنها گرسنه، فاقد لباس مناسب و بدون امکانات بسرمی برند حتی غیر ممکن است. دست یابی به شرایط خوب اجتماعی ؛ مهمترین اصل در جنگ ها، عملیات های نظامی و سایر وظایف، برای دست یابی به پیروزی های ارتش محسوب می گردد.
معاون وزیر دفاع گفت: میزان کار برای ایجاد و حفظ آنها را در سطح مناسب بسیار مهم است.
فقط هنگام صلح و حالت غیر نظامی، حدود 600 هزار سرباز روزانه سه تا چهار وعده غذا " بر اساس جیره شماره یک تعیین شده برای ارتش" دریافت می کنند. بیش از50 میلیون قطعه لباس نیز سالانه به آنها توزیع می گردد. همچنان نظامیان 5،7 هزار اردوگاه های نظامی، 69 هزار و 500 ساختمان نظامی، بیش از 5 هزاران واحد مسکونی و نزدیک به 200 هزار خانه نیز در در اختیار دارند.
معاون وزیر دفاع روسیه گفت هنگام جنگ که وظایف سربازان چندین بار پیچیده تر می شود، امکانات تخنیکی و شرایط برای نگهداری سربازان نیز تقویت می شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала