فرستادن گروه تحقیقاتی به محل قتل خبرنگاران روس در افریقای مرکزی

© REUTERS / ISSOUF SANOGOفرستادن گروه تحقیقاتی به محل قتل خبرنگاران روس در افریقای مرکزی
فرستادن گروه تحقیقاتی به محل قتل خبرنگاران روس در افریقای مرکزی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات جمهوری افریقای مرکزی به محل قتل خبرنگاران روس در این کشور، یک گروه بازرسان را برای سه روز فرستاده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه خبر داده است که مقامات جمهوری افریقای مرکزی یک گروه بازرسان را به محلی که به تاریخ ۳۰ جولای سه خبرنگار روس توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسیده بودند، فرستاده است و این گروه برای سه روز در محل یادشده تحقیقات شان را تکمیل خواهند کرد.

ماریا زاخاروا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی گفت:‌ "امروز یک گروه ماموریت اجرای قانون به محلی که اجساد (خبرنگاران روسی) پیدا شده بود، فرستاده شده است. این ماموریت سه روز دوام خواهد کرد. این معلوماتی است که رهبری این کشور به ما داده است".

کشته شدن خبرنگاران در جمهوری آفریقای مرکزی - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات قتل خبرنگاران روس در افریقای مرکزی

همچنان فرحان حق، معاون نماینده رسمی دبیر کل سازمان ملل متحد در این مورد گفته است که پولیس ملل متحد برای کمک به پروسه تحقیق قضیه قتل خبرنگاران روس به محل حادثه در شهر سیبوت فرستاده شده است.  

قبل از این گزارش شده بود که سه تن از شهروندان روسیه که کارت‌‌شناس خبرنگاری نیز با خود داشتند در شهر سیبوت واقع در جمهوری افریقای مرکزی به قتل رسیده اند.

دیروز (سه‌شنبه، ۳۱ جولای) وزارت امور خارجه روسیه با نشر خبرنامه ای کشته شدن سه شهروند روسیه، که دارای کارت های خبرنگاری بودند را تائید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала