ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم
ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور امریگا گفت، که در هلسینکی من با رئیس جمهور روسیه نشست فوق العاده ای داشتیم.

Президент РФ Владимир Путин и президент США Дональд Трамп - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات دیدار پوتین و ترامپ افشا شد
به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Hill، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در یک گردهمایی در پنسلوانیا گفت:- "من در هلسینکی با ولادیمیر پوتین یک نشست فوق العاده داشتیم و درباره همه چیز بحث کردیم و ما واقعا پیوند خوبی باهم برقرار کردیم".

او همچنان درباره واکنش مردم ایالات متحده امریکا در مورد نشست پیشین اش اشاره کرد و گفت: از او می خواستند «مسابقه بوکس» با همتای روسی اش برگزار کند.

یادآوری می کنیم، که به تاریخ 16 جولای برای نخستین بار مذاکرات کامل میان ترامپ و پوتین در پایتخت فنلند صورت گرفت. روسای جمهور دو کشور برای دو ساعت مذاکره دو بدو را برگزار و پس از آن با هیئت ناهار خوردند و سپس به پرسش های روزنامه نگاران پاسخ دادند. پس از این دیدار، رهبران علاقه مندی شان را به بهبود پیوندها بین دو کشور ابراز داشتند.

نشست بعدی پوتین با ترامپ در سال 2019 برگزار خواهد شد. رئیس جمهور ایالات متحده امریکا امیدوار است که در نشست بعدی درباره مبارزه با تروریسم، مسائل امنیتی اسرائیل، موضوع عدم گسترش جنگ افزار هسته ای، حملات سایبری، همکاری های اقتصادی، اکراین و جهان، شرق میانه، کوریای شمالی و مسائل دیگر با رئیس جمهور روسیه بحث کند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала