خانواده ترامپ تهدید گردیده است

© AFP 2023 / Stephanie Lamyخانواده ترامپ تهدید گردیده است
خانواده ترامپ تهدید گردیده است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پسر ترامپ اظهار داشته است که تمام اعضأ خانواده اش تحت تهدید قرار دارند.

به گزراش اسپوتنیک، اریک پسر ترامپ طی مصاحبه با کانال تلویزیونی Fox News گفت: "من را تهدید نموده اند، تمام خانواده ام تهدید گردیده اند. در خانه ما پورد سفید مرگبار مشاهده شده است".

ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: من موفق به ایجاد پیوند با پوتین شدم
وی افزود، بلی، ترامپ رهبر امریکا با بعضی از رسانه ها دشمنی دارد، آنها را دشمن مردم و اخبار آنها را دروغین می داند. ژورنالست ها هم در پاسخ ترامپ را انتقاد می کنند و همیشه اخبار غیر حقیقی را در مورد رئیس جمهور امریکا نشر می نمایند.
میتوان گفت که بعد از ملاقات ترامپ با پوتین، رئیس جمهور امریکا در داخل کشور از هر طرف مورد انتقاد قرار گرفت. صحبت های وی را که در ختم نشست با پوتین صورت گرفت، شدیداً مورد انتقاد دموکرات ها و جمهوریت خواهان قرار گرفت که در آن نشست در مورد مناسبات دوجانبه، بین المللی و بعضی سوالات دیگر به توافق رسیدند.
تلاش کنگره امریکا برای ممانعت از نشست محرمانه ترامپ با پوتین - اسپوتنیک افغانستان
تلاش کنگره امریکا برای ممانعت از نشست محرمانه ترامپ با پوتین
قابل ذکر است که خانم شیلا جکسون لی عضو مجلس نمایندگان از طرف حزب دموکرات امریکا، پیش‌نویس قطعنامه‌ای را برای بررسی به کنگره ارائه داده که در آن هر نوع نشست سری بین ترامپ و پوتین در آینده محکوم شده است. نویسنده این سند همچنان از رئیس‌جمهور امریکا خواسته تا با کنگره امریکا برای دسترسی به تمامی توافقات صورت گرفته در جریان دیدارش با رئیس‌جمهور روسیه در هلسینکی موافقت کند.
در این سند یادآوری شده که توافقات صورت گرفته بین پوتین و ترامپ، ظاهراً تنها به نفع کرملین بوده است. در این سند آمده است: "طرف روسی بر این عقیده است که توافقات صورت گرفته پاسخگوی منافع کرملین بوده، این در حالی است که رئیس‌جمهور امریکا این مسئله را با مشاورین خود در زمینه امنیت ملی در میان نگذاشته است".
لازم به یادآوری است که روسای جمهوری روسیه و امریکا در تاریخ 16 جولای در پایتخت فنلاند برای نخستین بار نشست کاملی با یکدیگر داشتند که گفت‌وگوهای دو طرف به طور کلی بیش از 4 ساعت به طول انجامید که ابتدا به صورت "رودر رو" انجام شده و سپس با حضور مقامات دو کشور ادامه یافته و بعد از آن پوتین و ترامپ در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک شرکت کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала