به تعقیب آنگلا مرکل، این‌بار رئیس‌جمهور اوکراین “ناپدید” شد

© AFP 2023 / Genya Savilovبه تعقیب آنگلا مرکل، این‌بار رئیس‌جمهور اوکراین “ناپدید” شد
به تعقیب آنگلا مرکل، این‌بار رئیس‌جمهور اوکراین “ناپدید” شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور اوکراین به دلیل “شوق و علاقه زیاد برای استراحت در خارج” از آغاز هفته به دفتر کاری‌‌اش حاضر نشده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Country.ua، پترو پرورشنکو، رئیس‌جمهور اوکراین به دلیل "شوق و علاقه زیاد برای استراحت در خارج" از آغاز هفته به دفتر کار‌ی‌اش حاضر نشده است.
لازم به ذکر است که رئیس‌جمهور اواکراین، پس آن‌که در از مراسم مذهبی در کلیسای اوکراین پاتریوار مسکو به مناسبت سالگرد 1030 پس از غسل تعمید روسیه حضور یافت، به دفتر کاری‌اش دیده نشده است.
به گفته این منبع، رئیس‌جمهور اوکراین می‌تواند در مالکیت که در اسپانیا در اختیار دارد استراحت کند و یا هم در یات و یا کشتی تفریحی در دریای مدیترانه در ساحال ساردنیا، و همچنان گامانه‌های هم وجود دارد که وی در داخل کشور بوده اما در شرایط محرمانه استراحت و یا تفریح می‎کند.
پیش از این، رسانه ها در مورد غیبت یک هفته‌ای صدر اعظم آلمان گمانه زنی های مختلفی می‌کردند.
روزنامه بیلد، گفته بود که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان هفته گذشته در جشنواره بایرویت در شرکت همسرش یوآخیم زاور حضور داشت و زئور پس از این مراسم برای استراحت به اقامتگاهی در ایتالیا رفت. معمولا زوج ها تعطیلات خود را با یکدیگر می‌گذرانند، اما زاور تنهایی به این سفر رفته است.
علاوه بر این، تقویم کاری ماه آگست صدر اعظم آلمان خالی است و او حتی چند روز پیش در نشست کابینه دولت حضور نداشت و معاون ارشد او و اولاف شولتز، معاون وزیر دارایی به نمایندگی از او در جلسه حضور داشتند.
عدم حضور مرکل،موجب گمانه زنی های فراوانی در رسانه ها شده است، اما بیلد اطمینان داد که مرکل همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و با دولت در تماس است. بعضی از رسانه ها بر این باورند که مرکل در تعطیلات به سر می‌برد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала