روسیه تعرفه گمرکی برخی کالاهای امریکایی را افزایش داد

© AFP 2023 / ALEXANDER NEMENOVروسیه تعرفه گمرکی برخی کالاهای امریکایی را افزایش داد
روسیه تعرفه گمرکی برخی کالاهای امریکایی را افزایش داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه در پاسخ به اقدامات محدودکننده امریکا در مورد واردات فولاد و آلومینیوم، از امروز تعرفه‌های جدیدی برای واردات برخی کالاهای امریکایی اعلام کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، روسیه از امروز 5 آگست، تعرفه‌های جدیدی برای واردات برخی کالاهای امریکایی اعلام میکند. این تصمیم در پاسخ به اقدامات محدودکننده دولت امریکا برای واردات فولاد و آلومینیوم گرفته شده است.

ادامه جنگ تجاری چین و امریکا - اسپوتنیک افغانستان
ادامه جنگ تجاری چین و امریکا

بدین ترتیب، نرخ تعرفه‌های گمرکی برای واردات برخی کالاهای امریکایی مربوط به وسایل حمل و نقل، ماشین آلات مهندسی و راه سازی، تجهیزات مربوط به صنایع نفت و گاز، ابزار مربوط به پردازش فلزات و حفاری سنگ، افزایش پیدا خواهد کرد. تعرفه این کالاها از 25 الی 40 درصد افزایش یافته است.
آسیب وارده از محدودیت‌های تجاری اعمال شده از سوی دولت امریکا برای صادرکنندگان روسی، بیش از 537.6 میلیون دالر تخمین زده شده است. حجم کلی تعرفه‌های گمرکی مضاعف به روی کالاهای روسی در حال حاضر 78.6 میلیون دالر در سال است که این میزان خسارات وارد شده به اندازه‌ای است که اکنون روسیه این حق را پیدا کرده تا بر اساس قوانین سازمان تجارت جهانی، تدابیری برای جبران خسارت وارده بعمل آورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала