مجله امریکایی سلاح محرم روسیه را نام گرفت

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationمجله امریکایی سلاح محرم روسیه را نام گرفت
مجله امریکایی سلاح محرم روسیه را نام گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجله نشنل اینترست، از سلاح محرمانه روسیه پرده برداشت.

به گزارش اسپوتنیک، مجله نشنل اینترست از سلاح محرمانه تانک «ت-14» بر اساس «آرماتا» پرده برداشته است. نشریه نامبرده دستگاه حفاظت فعال «افگانیت» را سلاح محرمانه روسیه نامیده است.
تانک جدید روسی مجهز به جدیدیترین سیستم حفاظت است. طراحان «افگانیت» قصد داشتند امتیازات دو دستگاه دفاعی از تسلیحات ضد تانک «دروزد» و سیستم سرکوب نوری الکترونیکی «اشتور»را در یک دستگاه ادغام کنند.
قابل ذکر است کهدستگاه «افگانیت» دو آرایه آنتن فعال در دوسوی توپ تانک با شعاع بیش از 90 درجه راداراست. این رادارها در رژیم فعال و غیرفعال کار خواهند کرد. در رژیم غیر فعال، رادارها قادر به شناسایی ایستگاه های رادار رهگیری اهداف زمینی و سیگنال ارسال راکت های ضد تانک هدایت شونده هستند.
برعلاوه، در سیستم جدید، مجموعه گیرنده های نوری برای رهگیری پرتاب راکت های ضد تانک وجود خواهد داشت. بدین منظور از دهه 1980 از گیرنده های لیزری در سیستم دفاعی استفاده می شود.
سیستم «افگانیت» همچنین دارای دستگاه شلیک بمب های دودی برای پنهان کردن است که مانع پراکندگی مواد تأمین کننده بازتاب رادار و یا تابش حرارتی می گردد.
در جدیدترین سیستم دفاعی دستگاهی نصب شده است که قادر به شلیک توپ با سرعت 1,7 کیلومتر در ثانیه است تا بتواند توپ های دشمن را نابود کند اگر دیگر وسایل «ملایم تر» از عهده این کار برآمده نتوانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала