تبدیل جنگنده‌های سوخو-27 به "جاسوسان" پرنده

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر تبدیل جنگنده‌های سوخو-27 به "جاسوسان" پرنده
تبدیل جنگنده‌های سوخو-27 به جاسوسان پرنده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس نتایج عملیات نظامی در سوریه، نیروهای هوایی روسیه همراه با صنایع دفاعی در سوریه به مدرنیزه‌سازی مجموعه‌ی ال-705 رو آورده اند، که در حال حاضر جنگنده‌های چندمنظوره‌ی نسل چهار سوخو-27 منطبق با هرگونه شرایط آب و هوا، می‌توانند دشمن را براساس تابش رادیوالکترونیکی در زمین و هوا پیدا کنند.

به گزارش اسپوتنیک، سیستم رادیوالکترونیکی نسل آخر ال-705 در جنگنده‌های متعدد نیروهای هوایی روسیه مورد استفاده قرار دارد. جنگنده‌های سوخو-27 می‌توانند به صورت آنلاین وسایل ارتباطی، رادارهای رادیویی، مجموعه‌های ضد هوایی و هواپیما را تشخیص داده، برای شان مزاحمت ایجاد کنند. سیستم‌های مدرنیزه‌شده زمان استفاده از جنگنده‌ها را بیشتر ساخته، موثریت آن‌ها را در عملیات نظامی را چندین برابر افزایش می‌دهد.

چنانکه وزارت دفاع روسیه خبر داده است، کار مدرنیزه‌سازی سیستم رادیوالکترونیکی ال-705 در سال جاری آغاز خواهد شد.

طیارات اف - 16 امریکا - اسپوتنیک افغانستان
رویاروئی اف-16 با سو-27+ویدیو

سوخو-27 عبارت از جنگندۀ چندمنظوره و برتری هوایی مجهز به دو موتور توربوفن Saturn/Lyulka AL-31F است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی توسط دفتر طراحی سوخو طراحی و ساخته شده‌است.

این جنگنده، در اصل برای ایجاد توان مقابلهٔ نیروی هوایی اتحاد جماهیر شوروی سابق در برابر نسل جدید جنگنده‌های امریکایی آن زمان به خصوص اف-14 تامکت و اف15 ایگل ساخته شد.

سوخو-27 دارای برد پروازی استثنایی، قابلیت حمل مهمات بالا و چابکی فوق‌العاده‌است. جنگندهٔ سوخو-27 اغلب در نقش "ماموریت‌های برتری هوایی" به کار گرفته می‌شود، اما قادر است در اغلب ماموریت‌های رزمی دیگر نیز شرکت کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала